alexpea22 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har en sånn HD-dekoder (104-c) fra Canal Digital og programkort for å stikke inn. Men jeg har ingen TV. Tenkte å koble denne opp mot PCn min, og driver derfor å ser litt på forskjellige TV-kort løsninger. Hvilke TV-kort er å anbefale? Har lest at det ofte er mye krøll med drivere og lagging på tv-bilder, så er litt tilbakeholden med å bestille det første jeg kommer over. Er det noen spesielle kort jeg burde velge for å nyte full HD-kvalitet? Ser for meg en prislapp på mellom 400 og 800kr. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) En PC-skjerm med HDMI tilkobling kan brukes som en TV, uten TV-kort eller CAM. Endret 2. september 2010 av Itspersonal Lenke til kommentar
alexpea22 Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 En PC-skjerm med HDMI tilkobling kan brukes som en TV, uten TV-kort eller CAM. Det har du jammen rett i! Heh, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå