seie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Japanese Mops Jeg lurer på om det noe som heter det av mops rasen? Jeg hilste på ei dame som hadde en låden mops men hun sa navnet på den men eg fikk det ikke med meg helt ka hu sa! :S men Jeg trur jeg har funne det no har brukt over ett år og prøve og finne den rasen som jeg leter etter så lurer på om det noen her som kan hjelpe meg Plis det hadde vert kjempe kjekt eg elsker hunder -seie Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det finnes ikke flere raser innenfor mops som rase, men det er godt mulig at det finnes "japanske linjer". Husk på at mopsen ikke er noen sunn rase, de har et innklemt ansikt som skaper pusteproblemer for dem. Lenke til kommentar
seie Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Hehe dei er drit søte og dei er små :)eg vill ikkje ha en stor hund det tar for mye plass hos meg liker små hunder Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hehe dei er drit søte og dei er små :)eg vill ikkje ha en stor hund det tar for mye plass hos meg liker små hunder Det er helt opp til deg, jeg prøvde bare å fortelle deg hvordan mange mopser har det. Det finnes også flere små raser. Synes i hvert fall at du skal søke opp mer informasjon om mopsens helse og anatomi før du bestemmer deg for å skaffe en mops. Det er ikke noen ulempe om rasen er søt, men hundens helse og velferd må være førsteprioritet. Lenke til kommentar
seie Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Hehe dei er drit søte og dei er små :)eg vill ikkje ha en stor hund det tar for mye plass hos meg liker små hunder Det er helt opp til deg, jeg prøvde bare å fortelle deg hvordan mange mopser har det. Det finnes også flere små raser. Synes i hvert fall at du skal søke opp mer informasjon om mopsens helse og anatomi før du bestemmer deg for å skaffe en mops. Det er ikke noen ulempe om rasen er søt, men hundens helse og velferd må være førsteprioritet. Jepp det ska jeg gjøre jeg ser på flere hunder men er veldig opphengt etter mops men har flere som eg liker veldig godt f.eks MiniCollie men Takk for hjelpa jeg liker folk som hjelper til -seie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå