ksigurdsli Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg har nettopp fått meg sony ericsson x 10 min pro. Har et par spørsmål om den som jeg håper noen her kan hjelpe meg med. Jeg har surfepakken til telenor der man kan surfe 500mb i mnd for 99kr. Er det noen plass i menyen på telefonen hvor jeg kan til en hver tid følge med på hvor mange MB som blir brukt slik att jeg har kontroll over forbruket. Lurer også på om internett er på hele tiden? Har lagt inn facebook og hotmailen min på e-post. Ser de pilene ved 3g ikonet stadig vekk viser att mobilen kobler til. uten att jeg vet hvorfor for er ikke inne på hverken mail eller facebook. På forhånd takk. :-) Endret 2. september 2010 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Du kan installere NetCounter fra markedet. Telefonen vil bruke nettet mindre om du slå av bakgrunnsdata, og du kan også slå av datatrafikk over telefonnettet ved å gå inn i innstillinger --> trådløse nett --> mobile nettverk og slå av datatrafikk. Tror ikke det skal være nødvendig når du har 500 MB å gå på. Lenke til kommentar
ksigurdsli Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Du kan installere NetCounter fra markedet. Telefonen vil bruke nettet mindre om du slå av bakgrunnsdata, og du kan også slå av datatrafikk over telefonnettet ved å gå inn i innstillinger --> trådløse nett --> mobile nettverk og slå av datatrafikk. Tror ikke det skal være nødvendig når du har 500 MB å gå på. Ok, da laster jeg ned Netcounter tenker jeg. :-) Hvor i menyen får jeg skrudd av bakgrunnsdata? Lenke til kommentar
Larrek Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Jeg har surfepakken til telenor der man kan surfe 500mb i mnd for 99kr. Er det noen plass i menyen på telefonen hvor jeg kan til en hver tid følge med på hvor mange MB som blir brukt slik att jeg har kontroll over forbruket. Denne virker bra: http://www.appbrain.com/app/com.bcseime.android.telenor.dataforbruk Endret 2. september 2010 av Larrek Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Akkurat fått minipro her, innstallert apndroid, 3g watchdog og netcounter. Satt opp 3g watchdog til å skru av data etter en viss kvote pr mnd. så får se om det virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå