Gå til innhold

Tråden for Final Fantasy: The 4 Heroes of Light

vikingkylling

Anbefalte innlegg

Final Fantasy: The 4 Heroes of Light

Nå er det ikke lenge igjen til neste online Final Fantasy, og rett etter kommer Final Fantasy: The 4 Heroes of Light. Sannsynligvis vil denne tråden fort dø ut fordi det ere til DS, men vi får håpe på det beste. Jeg vet ikke så mye om dette ennå siden jeg har konsekvent styrt unna previews og forhåndstitter, men det jeg har fått med meg er at det vil bli ganske likt Dragon Quest IX på mange måter. Det er slettes ikke noe negativt. :)

Tittelen henviser til hovedpersonen, en fjorten år gammel gutt (det er tross alt Final Fantasy) :p som møter tre andre folk og drar ut på en lang reise. Sikkert for å redde verden. Igjen, det er jo Final Fantasy. :p

Men nok om det. Dette er et av de største forumene i Norge, så jeg kan umulig være den eneste som gleder meg. Selv om Dragon Quest IX av en eller annen grunn ble forbigått i stillet av alt for mange er det ikke noe grunn til hvorfor er nytt Final Fantasy skal lide samme skjebne. Nå er det på tide å komme ut av skapet og innrømme at også du liker DS. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det med deg og sytingen at DS er ikke populært? Du er klar over at DS har solgt LANGT mer enheter enn XBOX 306, PS3, Nintendo Wii, og PSP???

Spillverket og Gamer.no begge har konstante DS reviews av spill på forsidene!

Jeg tror heller at det er du som sitter i rommet ditt med DS og legger ikke merke til verden utenfor som snakker om DS og dens spill. Så du innbiller deg at ingen bryr seg om konsollen.

Jeg skal nok teste Final Fantasy: The 4 Heroes of Light, men jeg har et STORT problem med JRPGer. De har ALDRI noe quest log. Jeg er ganske "casual" spiller, og når jeg sitter meg ned for å spille har jeg glemt ut hva det var jeg måtte gjøre. Så jeg ender opp å må springe rundt, snakke med alt og alle i håp om å snubble over neste steg.

Jeg spiller nå Dragon Quest IX, og der sliter jeg med det samme problemet. Og det er like før jeg gir opp det spillet også pga dette.

post-140267-1283403858,1286_thumb.png

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Det var da voldsomt. :) Sjekk Nintendo-forumet eller start en tråd om et DS-spill, så ser du hva jeg mener.

Og btw, gir opp Dragon Quest? Jeg har runna det, har 25% alchonomicon (som er mer enn det høres ut siden den er så vanvittig stor, har 75% av alle monstrene (hade 51% da jeg gikk gjennom det)) og har ikke tall på hvor lenge jeg har lett etter de der treasure mapsene. Og ikke engang begynn på sidequests... :p Jeg har slettes ikke gitt det opp, men har en liten pause.

Et lite tips. Du trenger ikke quest log, fordi du bare har en quest om gangen. Men sliter du kan du prøve å trykke X og få The story so far... ;)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...