mau5trap Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei. I det siste har skjermkortet mitt begynt å ruske. Jeg tror hvertfall det er skjermkortet, fordi hvis jeg spiller, forsivnner texture, spillet fryser og henger seg. Opplever av og til Blue Screen, men heldigvis ikke så ofte. Skjermkortet mitt er ganske nøyaktig to år gammelt, ATI Radeon HD 4800, som har gjort jobben sin finfint helt frem til for to mnder siden ca. Da jeg ikke er noen ekspert på feltet, tenker jeg å forsikre meg om at det faktisk er skjermkortet som rusker, før jeg kjøper meg nytt. Kort og godt: Er det skjermkortet som synger på siste vers? Og, ambefalinger til nytt skjermkort? takk for svar. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det kan godt være det er kortet som begynner å fuske. Men du har fortsatt garanti på kortet antar jeg? (de fleste produsenter har 3 år, ellers finnes reklamasjonsretten). Du bør i alle fall benytte deg av garantien, så får du erstattet det defekte kortet. Om du ønsker et bedre og kraftigere kort, så er vel f.eks HD5870 et godt valg. Men nå vet jeg ikke hvilken prisklasse du har tenkt å legge deg i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå