Gå til innhold

Farge problemer etter Nvidia oppdatering(Med Bilde)

neiånei

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med svake farger og blå aktige streker på skjermen etter oppdatering av skjermkort. Jeg har selfølgelig downgrade til den forige men det er fortsatt det samme problemet! Her er bilde Min lenke

Og har ingen annen skjerm å koble den til:( så vet ikke hvis det er pcen eller skjermen:(

Takker for svar!

Også prøvde jeg å ta prtsc som bilde men skjermen registrerte den ikke:S

post-220482-1283371110,238_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Test kortet i en annen pc : Samme feil > Defekt skjermkort.

Har ikke an annen pc og teste på men nedgraderte til enda lavere driver: 189 istede for NVIDIA GeForce GT 230M driver: 258

da funker det fint:) Hva tror du er problemet?

Tror du grafikken blir det så mye bedre med nyere driver? er det vært tiden og stresset?

Lenke til kommentar

For å si det sånn: Vil du ha noen få fps bedre fart i enkelte spill, eller vil du slippe blå strek på skjermen? Er egentlig liten grunn til å drive og oppdatere drivere hele tiden, med mindre man har et spesifikt problem eller uforholdsmessig lav ytelse i spesifikke spill eller programmer, som en oppgradert driver kan rette på. If its' working, don't fix!

Endret av thomit
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Test kortet i en annen pc : Samme feil > Defekt skjermkort.

Har ikke an annen pc og teste på men nedgraderte til enda lavere driver: 189 istede for NVIDIA GeForce GT 230M driver: 258

da funker det fint:) Hva tror du er problemet?

Tror du grafikken blir det så mye bedre med nyere driver? er det vært tiden og stresset?

Anbefaler deg å være litt varsom nå, får du problemet på nytt igjen med denne driveren kan det nok være en defekt på skjermkortet.

Har du virkelig lyst på siste driver så kan du jo alltids sørge for en 100% avinstallering av den forrige driveren med feks driversweeper for å så legge inn den siste, kan jo være det kun var litt rot under installasjonen som forårsaket dette (eller at nvidia driveren ikke er 100% komp med kortet ditt).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...