xlpuma Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg har planer om å legge videosamlinga mi på cd/HD, og samtidig få et "freshere" skjermkort. Skal jeg kjøpe separat TV-tuner kort og et ok skjermkort utenom, eller et såkalt all in wonder, f.eks et ti kort med video inn.... Noen som har testa grafikkort med tv inn? Noen som har testa tv-tuner kort? Jeg er ikke interessert å legge masse lapper på bordet for dette you see. Åssen blir kvaliteten på opptak? Er takknemlig for tilbakemelding på erfaringer Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Et viktig poeng er at ved å kjøpe et separat TV-kort, slipper du å kjøpe nytt når du skal bytte ut skjermkortet. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Et viktig poeng er at ved å kjøpe et separat TV-kort, slipper du å kjøpe nytt når du skal bytte ut skjermkortet. Må si meg enig i det. Kjøp et eller annet Pinnacle kort, det trenger ikke å koste mer enn 4-5 små lapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå