Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Kjapp oppsummert pc-avtalen til Elever i den videregående skolen. (troms) Eleven får leie en pc i de tre årene de går videregående. Den pc skal de ha alle årene. Om de slutter eller skifter skoleområde, så skal maskinen leveres inn. De har bare krav på maskinen om de fullfører videregående på nominell tid. Da kan de få nyeste operativsystem og nyeste office utlevert på media (dvd) på skolen de gikk ved. Maskinen må selvfølgelig resoftes for å få den ut av domenet og skolen kms server. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Vel det høres heeelt anderledes ut enn den kontrakten vi hadde. Siden jeg som sagt fikk tilbud om å "kjøpe meg ut" av kontrakten når jeg sluttet på skolen. Men jeg stikker innom skolen til uka og hører med de der Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Kan jo være forskjeller fra fylke til fylke, men jeg anbefaler å lese hele kontrakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå