pikamikaa Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei. Hehe, jeg klarte å halvveis dusje med min SE W995. Så den blei litt våt bak dekselet og litt inni bak det. Og nå så er alle knappene helt på styr. Pila opp er "P" knappen og litt sånn forskjellig. Den bytter på rundgang hele tia Noe å få gjort med dette? Har ikke forsikring. Hvis ikke, er det noen tlf som har like bra (eller bedre) lyd enn W995? Syns det er så god lyd på høytalerne. Noen som har noen tips om en annen bra tlf da? Med bra kamera, og BRA LYD, og bra plass på? Men vil helst ha sony ericsson da Lenke til kommentar
skykake Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Du kan jo prøve å sette den inn i komfyren, er vel 100 grader(Tror jeg) Da forsvinner vannet(Hvis det er noe) Finnes sikkert en guide på nettet Endret 2. september 2010 av Ruby91 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ville ikke satt den så høyt som 100 grader. Men tror 40-50 grader en halvtime skal være ganske safe. 1 Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Oki takk. ingen som vet en tlf med nesten eller like bra lyd som w995? Lenke til kommentar
skykake Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 100 grader var vell litt mye ja Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 la den ligge i ovnen på 40-50 grader eller på en varmeovn elns i et par timer, pleier å redde de. høres ut som om det er vann bak knappene Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Dusjer du med klerna på eller? Men jaa varm den i ovnen i 50 grader i noen timer, husk å ta ut batteriet ! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 la den ligge i ovnen på 40-50 grader eller på en varmeovn elns i et par timer, pleier å redde de. høres ut som om det er vann bak knappene men husk å legge telefonen på et håndkle eller e.l så telefonen ikke blir svidd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå