DMN Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Heisan, har en far som er blodfan av Pink Floyd, som har smittet en del over på meg gjennom barndommen. Han har snart bursdag og jeg tenkte jeg skulle kjøpe noe innenfor det "området". Han har alle albumene og noen dvder, men dvdene blir ikke brukt så mye, så jeg har ikke lyst til å kjøpe det. Jeg tenkte kanskje en bok som f. eks Phil Rose sin "Which one's pink?", men jeg har ingen anelse om disse bøkene så hadde håpet at noen her kanskje kunne gi meg et tips? Takk for svar. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Selv om du sier at du ikke har lyst til å gi DVD, så vil jeg allikevel anbefale denne: "David Glimour - Remember that night" Finnes både i DVD og blu-ray, jeg eier begge versjonene (Kjøpte DVD før jeg fant den på BD). Strålende kvalitet. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Billetter til Roger Waters-konserten! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Du kan jo kjøpe en av skivene på vinyl (om han kun har de på cd). Om han er blodfan blir han sikkert glad uavhengig av om han har platespiller eller ikke. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Selv om du sier at du ikke har lyst til å gi DVD, så vil jeg allikevel anbefale denne: "David Glimour - Remember that night" Finnes både i DVD og blu-ray, jeg eier begge versjonene (Kjøpte DVD før jeg fant den på BD). Strålende kvalitet. Takk, skal ta en nærmere titt, lurer på om det er en av de han har Billetter til Roger Waters-konserten! Den konserten er det allerede avtalt at vi skal på Du kan jo kjøpe en av skivene på vinyl (om han kun har de på cd). Om han er blodfan blir han sikkert glad uavhengig av om han har platespiller eller ikke. Det kan jo være en god ide, takk! Tusen takk for svar folkens! Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Billetter til Roger Waters-konserten! Den konserten er det allerede avtalt at vi skal på Lucky bastards! Endret 2. september 2010 av wingeer 1 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Eller merchandise t-skjorter, Syd Barret-boksen eller andre soloalbum. Finnes mange bøker, bl.a. en som er skrevet av Nick Mason selv: http://www.amazon.com/s?ie=UTF8&x=0&ref_=nb_sb_noss&y=0&field-keywords=pink%20floyd%20book&url=search-alias%3Dstripbooks Endret 2. september 2010 av MikkelRev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå