Mester7 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 hei jeg har fått et skole prosjekt skal lage: Boka om meg selv boka skal inneholde: innledning, personlig brev, tidslinje og 5 kapitler. har noen, noen tips? PS jeg er 13 år Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvilken karakter sikter du til? Hadde dette i fjor Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Hvilken karakter sikter du til? Hadde dette i fjor jeg må jo seff sikte til karakter seks. sikt høyest da kommer du kanskje på neste best karakter sikt middels og få dårligs karakter Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvilken karakter sikter du til? Hadde dette i fjor jeg må jo seff sikte til karakter seks. sikt høyest da kommer du kanskje på neste best karakter sikt middels og få dårligs karakter Ok, bare lurte. Eg fekk ikke så høg karakter, og da kan eg desverre ikke hjelpe Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 Hvilken karakter sikter du til? Hadde dette i fjor jeg må jo seff sikte til karakter seks. sikt høyest da kommer du kanskje på neste best karakter sikt middels og få dårligs karakter Ok, bare lurte. Eg fekk ikke så høg karakter, og da kan eg desverre ikke hjelpe men du kan gi tips Lenke til kommentar
AndyBay Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 I introen kan du jo feks dramatisere fødselen(treng ikke vere sant) Du kan skrive om spesielle hendingar i livet(Sjukehus, vant lotto, nær døden) Du må seff ta med mange bilder fra barndommen og opp gjennom åra. Skriv om vennene dine også. Dette kan vere begynnelsen på et godt opplegg Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 I introen kan du jo feks dramatisere fødselen(treng ikke vere sant) Du kan skrive om spesielle hendingar i livet(Sjukehus, vant lotto, nær døden) Du må seff ta med mange bilder fra barndommen og opp gjennom åra. Skriv om vennene dine også. Dette kan vere begynnelsen på et godt opplegg takk for tipsene de kan jeg bruke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå