Teac Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har fått meg webhotell som tilbyr ubegrenset lagring og har derfor tenkt å legge inn et cms system hvor en automatisk kommer til en side som krever innlogging. Det jeg har tenkt å bruke siden til er å lagre/backup av bilder, dokumenter osv. Ser at Group Office har dette, men det koster penger. Noen som har tips? Tenker ikke på Joomla eller Wordpress hvor jeg må gjøre mye endringer før jeg får det til. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Hva er galt med FTP hvis du kun skal lagre filer der? Endret 1. september 2010 av xibriz Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Tenkte å ha muligheten for å laste opp via nettleser. Gjerne lage en bruker til et familiemedlem eller 2. Ser at Joomla + Docman har blitt anbefalt. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har dårlig erfaring med Docman. Hver gang jeg skal erstatte en fil sletter den filen på serveren uten å laste opp den nye. Dessuten gjør du det unødvendig komplisert med en løsning tilsvarende Docman. De fleste nettlesre i dag støtter iallefall nedlasting av filer via FTP-protokollen. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) ja, jo. Skjønner. Webhotellet mit tillater kun en ftp bruker utenom hovedbrukeren, og da har man ugunstige tallkombinasjoner foran brukernavnet. Vil heller ta i bruk et cms. Litt spennende å prøve noe nytt. Endret 1. september 2010 av Teac Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvis du vil prøve noe nytt, sjekk om du kan lage en egen autentiseringsside som igjen autentiserer mot FTP-protokollen med ett fast brukernavn å passord. DET hørtes mer spennende ut hvis det er mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå