BAT Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Blei det forresten 4 eller 6 kjerner? Å gå fra en Athlon 64 X2 3800 til en Phenom II er uansett et stort sprang i ytelse så da kan det jo ikke bli feil. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Ble firekjerner, har ikke budsjett til noe dyrere, måtte faktisk strekke meg litt med det asus kortet EDIT: Tror du jeg kunne solgt mitt gamle oppsett? Isåfall hva burde jeg kreve for det? Endret 2. september 2010 av N.N Lenke til kommentar
BAT Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du vil uansett ha en kjempeboost ift gamle riggen din. Sammenligning med en Athlon 64 X2 som er ca like rask som din. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Se updaten min please I forrige post altså Haha, det var rimelig stor forskjell i ytelsen Endret 2. september 2010 av N.N Lenke til kommentar
BAT Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du får sikkert solgt det men verdien er lav da teknologien utvikler seg så raskt. Hvis du er heldig på Finn og får en kjøper som er villig til å legge ut litt penger så kanskje mellom 2-4000 litt avhengig hva du legger med totalt. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Du får sikkert solgt det men verdien er lav da teknologien utvikler seg så raskt. Hvis du er heldig på Finn og får en kjøper som er villig til å legge ut litt penger så kanskje mellom 2-4000 litt avhengig hva du legger med totalt. hadde vært fornøyd med en tusenlapp jeg ass Lenke til kommentar
BAT Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det er bare å legge ut en annonse med en pris på og se hva responsen blir, får du ingen napp så får du bare senke prisen til du er kvitt pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå