N1ko Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Hei, jeg ser etter RAM til DETTE oppsettet. Fant denne OCZ rammen på salg hos netshop, er dette noe jeg burde slå til på ? Du kan forresten også si ifra hvis jeg burde bytte HK eller CPU EDIT: Hadde vært greit om de hadde rammen på Netshop, da jeg mest sansynelig skal bestille opsettet jeg linka til + Fractal Design R3 Endret 1. september 2010 av N.N Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Den rammen ser grei ut. Jeg ville for samme summen valgt et nyere hovedkort med AMD sitt nyeste brikkesett. Rammen over står også på hovedkortets liste over ram som de har testet det mot. Link Ellers så kan du vurdere om du ønsker 4 eller 6 kjerner. X6 1055T X6 1075T X6 1090T Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Er det ikke litt unødvendig å kjøpe et HK med integrert skjermkort? EDIT: I såfall så går jeg for USB3 Versjonen av kortet. Endret 1. september 2010 av N.N Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Alternativet er å legge ca 500 kroner ekstra i det for å få 890FX brikkesett som f.eks ASUS M4A89TD PRO/USB3. Du får for 1000,- med et 890GX både Crossfire X og SATA 3 men hvis du har råd så er det bare å kjøre på Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Tror jeg går for USB3 versjonen av kortet du linka først, ser også at det er enbefalt av Hardware. BTW: Du vet tilfeldigvis ikke hvor man får tak i de superawesome oransje Gigabyte SATA kablene? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nope, kun rød, blå eller sorte kabler. Tipper du må i en utenlandsk nettbutikk. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Fant en nytt kort som jeg helelr går for, da jeg digger Gigabyte kortene! Det har allt det nye, som USB3 osv og den nye amd chipset greia. Gigabyte GA-890GPA-UD3H Må bare sjekke om det støtter rammen og prosessoren... Hva synnes du, og hvor ser man om kortet støtter rammen? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kortet ser bra ut. Her er hvilke minne som er støttet. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Rammen var ikke på lista til Gigabyte kortet, hvis ikke noen kan anbefale meg noe minne til GA-890GPA-UD3H så går jeg heller får det litt kjedeligere asus kortet Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 De har testet Dominator utgaven av disse brikkene så de vil nok fungere som de skal. Link Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Faen ass, det irriterer meg at det finnes forskjellige hovedkort og minnebrikker i tusenvis Da er det bra å ha hyggelige forum folk som hjelper deg vett Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Synes det er værst med minnebrikker, spesielt siden hovedkortprodusentene kun tester med et utvalg. Lykke til med oppgradert rigg Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jo, takk Blir nok det Asus kortet med minnet som var på salg på netshop. Bestiller i morgen, siden banken (pappa) har lagt seg Endret 1. september 2010 av N.N Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det kortet er ikke dumt det heller. Du vil nok uansett bli fornøyd. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Håper da det, Jeg mente USB3 versjonen av kortet forrestem Det kan ikke være dårlig når det er anbefalt av HW og fikk Gold Reward ac Overclockersclub. Forresten, hva er vitsen med integrert skjermkort på sånne hovedkort? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 For alle som ikke spiller. Jeg har 890FX utgaven av samme kortet og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Hmm, jaja, er vel greit å ha i backup i tilfelle skjermkortet ryker. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Bestilte idag Gleder meg til jeg kommer hjem fra 75-årsdagen til bestemora mi i helga Lenke til kommentar
BAT Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Blir ei bra helg altså. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Haha, ja, kaker og god mat followed by computer parts with a dash of gaming. Endret 2. september 2010 av N.N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå