Populært innlegg PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg poster bildet av en blazer jeg har kjøpt meg som inspirasjon for en som ønsket en casual blazer. Hva med navy blazer? Ellers kjøpte jeg en blazer i går som jeg syns er ganske kul. Ahem.... det der er en damejakke. Jakken folder jo til venstre, med knappen på venstre side, og lomma på høyre. Det er damejakke. Herrejakker har knappene på høyre side. Bildet er tatt i et SPEIL. Herregud. Endret 1. september 2010 av PatSharpX 20 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vedkommende burde få seg spillkonsoll. Der er det knapper merket med L og R. 5 Lenke til kommentar
cubeez Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Etter min mening, nei! Har sett flere menn/gutter gått i lignende blazers selv, så kjør på Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Dør av deg, Pat. Nei, det må du ikke finne på?! Hvorfor forresten? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Ser at tittelen kunne være litt misvisende. Jeg vet jo at det ikke er en damejakke, så den er endret nå. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tenkte at denne MÅ på gullkorn forumet asap! Haha! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Denne var jo fantastisk bra! Måtte ta meg sammen for å ikke skike av latter Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 lol. dagens! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hahah, lo godt når jeg leste det i tråden! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg skjønner ikke hva som er morsomt, vedkommende som kommenterer har jo helt rett ... Med mindre det var nettopp det som var morsomt - da ble det jo bare enda mindre morsomt. 2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Jeg skjønner ikke hva som er morsomt, vedkommende som kommenterer har jo helt rett ... Med mindre det var nettopp det som var morsomt - da ble det jo bare enda mindre morsomt. Bildet er tatt forran et speil og blir derfor speilvendt. Endret 11. juli 2011 av Kun10kr Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Setter man seg i personens posisjon har han helt rett. For personen i speilet, uten at han er speilvendt er knappen på venstre side, den folder til venstre og lomma er på høyre. Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 12. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. juli 2011 Denne regelen visste jeg ikke om. Hvis noen spør, er jeg i skapet og kjønnstester jakker. 11 Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Det er helt sikkert ingen spesielt gjeldene regel heller. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Vedkommende burde få seg spillkonsoll. Der er det knapper merket med L og R. OMG, det har jeg aldri tenkt på rofl Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Såvidt jeg ser er lommen på venstre side i speilet, altså den er på høyre side i virkeligheten. Personen har ho da rett? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Såvidt jeg ser er lommen på venstre side i speilet, altså den er på høyre side i virkeligheten. Personen har ho da rett? Tror det er snakk om hvilken side når man har den på seg, ikke hvis man ser på jakka forfra. Endret 3. august 2011 av Kun10kr 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tror det er snakk om hvilken side når man har den på seg, ikke hvis man ser på jakka forfra. Å. Og jeg som trodde jeg endenlig kunne føle meg litt smart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå