Tildaa Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Når jeg skal brenne CD'er innpå PC'en lager den en slags "gressklipper" lyd når den lastes innpå. Er dette normalt? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nei. Det er mekanisk støy? Kan tyde på at ikke alt er vel med cd/dvd-drevet. Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Hva kan man gjøre da, for å fjerne denne lyden selv? (går på skole, så kan få IKT til å se på det, men under visse omstendigheter har jeg vært så ofte oppå der nå, så jeg vil se om det er noe jeg selv kan gjøre) Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Nei ... er det en skole-pc, så er det jo skolens sak å rette på feilen eller få det fikset via garantien. Det du kan gjøre, er å gå til IKT og klage og si at det er veldig, veldig plagsomt - så får du se hva de sier. Vil fraråde å begynne å tukle med drevet på egen hånd. Endret 1. september 2010 av thomit Lenke til kommentar
Tildaa Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Okei. Da får jeg bare gjøre det. altså det gjør meg ingenting, men er redd den en gang bare skal streike totalt... (eller jeg må jo innrømme jeg blir beskymra når jeg hører denne lyden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå