Bakitafrasnikaren Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg innså nettopp at jeg har ingen svake sider, at jeg kan klare ALT, og at alle mine bekymringer egentlig er rene illusjoner som kun finnes i hodet mitt! :new_woot: Endret 1. september 2010 av Magnus_L 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg innså nettopp at jeg har ingen svake sider, at jeg kan klare ALT, og at alle mine bekymringer er egentlig rene illusjoner som kun finnes i hodet mitt! :new_woot: Du burde egentlig formulert setningen "At alle mine bekymringer egentlig er rene illusjoner". 1 Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 nice man. Kudos! Jeg innså nettopp at jeg har ingen svake sider, at jeg kan klare ALT, og at alle mine bekymringer er egentlig rene illusjoner som kun finnes i hodet mitt! :new_woot: Du burde egentlig formulert setningen "At alle mine bekymringer egentlig er rene illusjoner". kjeft, fakkings balle. gtfo 3 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg innså nettopp at jeg har ingen svake sider, at jeg kan klare ALT, og at alle mine bekymringer er egentlig rene illusjoner som kun finnes i hodet mitt! :new_woot: Du burde egentlig formulert setningen "At alle mine bekymringer egentlig er rene illusjoner". Ordnet den Nå slipper du å irritere deg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Det er bra du fikser opp i *HOST*---->>>>feilene Endret 1. september 2010 av Gavekort 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Bra jobbet! Du kan jo søke til Marinejegerne Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 YES! Føler denne hører hjemme her! Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Jeg innså nettopp at jeg har ingen svake sider, at jeg kan klare ALT,...... Oj, oj, oj - to tusen år siden sist det var noen. Endret 6. september 2010 av geirm Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Du er ikke helt perfekt kjære.. du mangler en viktig egenskap som heter selvinnsikt Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Du har en svakhet ja, og det er at du ikke ser dine egne svakheter... Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fuck det, jeg er enig med deg TS! Tror man at man klarer noe, så klarer man faen meg det! Jeg er også som deg TS Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Gosh..jeg er og en person som har god selvtillit og tror relativt høyt om meg selv(på godt og vondt) men jeg har da faen begrensninger som alle andre.. vi kan ikke fly, du kan ikke hoppe 16 meter opp i lufta.. litt selvinnsikt må dere vel ha? Endret 7. september 2010 av Snailcake90 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Du er 15. Du bor i Molde. Ergo du er ikke ustoppelig per dags dato. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 YES! Føler denne hører hjemme her! Fantastisk video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå