Laughing Madcap Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Sitter for tiden og spiller en hel del Mount and Blade: Warband, et strategi/rollespill som foregår under middelalderen, dessverre er musikken svært dårlig i dette spillet så jeg har prøvd å lage meg en spotify spilleliste med musikk som skaper god stemning for spillet, men trenger gjerne hjelp. Så langt har jeg funnet litt trubadurmusikk, munnharper, etniske trommer ifra verden over, mongolsk strupesang, gregoriansk kor, arbaiske folkelåter og tradisjonelle instrument ifra tiden, men det er ikke mye, og ikke all musikk passer seg for kamp i spillet. Så trenger gjerne hjelp med noe dere passer for denne epoken. Det meste av den musikken jeg har funnet er litt vel munter og kanskje ikke så "spennende". Hvis musikken er ifra middelalderen er ikke så nøye, kan godt være barokk, romantisk, moderne musikk, filmsoundtracks, bare det passer Endret 1. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 http://open.spotify.com/album/4WaMTZWXfsYigu4dV1pDdj Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sjekk ut Wardruna. Det er mer norrøn musikk, ergo litt "eldre" enn middelalder. Hvis det ikke fenger kan du se om du finner noe fra Josquin des Prez, en stor komponist fra senmiddelalderen. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Takker så meget, skal sjekkes ut Dette er råe saker Wardruna passet ypperlig! Takk Endret 1. september 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Luc Arbogast. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Lord Wind fra Polen er akkurat hva du leter etter. http://www.youtube.com/watch?v=B_eDzCOFBWM Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Takker så meget, gode forslag her =) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Du kan jo sjekke ut soundtracks fra andre spill. Blant annet til både Medieval 1 og 2 Total War samt soundtracken til modden Stainless Steel 6.3 Endret 2. september 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 De er anskaffet, og litt filmmusikk som Gladiatoren og Last Samurai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå