gerrardo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Hei. Jeg har trent ca 6 mnd på treningssenter, men etter flytting, så har jeg ikke lenger mulighet til å trene på gym. Så kjøpte derfor et multigym. Det jeg vil med treningen er ganske enkelt å bygge muskler og se bra ut. Det som er problemet er at jeg ikke har alt for god kunnskap om treningsprogram. Jeg håper noen vil hjelpe meg. De øvelsene jeg har mulighet til her er : Brystpress Flies Nedtrekk Skulderhev ( bruker da en stang fra en kabel nede ved gulvet ig løfter opp mot brystet ) Ro-funksjon Tricepspress bicepstrekk Lårcurl Håper noen vil hjelpe meg å sette opp et enkelt program. Vet ikke om jeg burde kjøre helkroppsprogram og hvor mange set/reps. Evt pyramide. Takk :- ) Endret 1. september 2010 av gerrardo Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har du ikke knebøyracket og olympiastang? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 nei, har ikke det.. Derfor trenger jeg oppsett til program for de øvelsene jeg skreiv opp. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå