Degeim Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Hei Jeg trenger nye ørepropper til trenings- og generelt musikkbruk, og har for en gangs skyld tenkt å investere i noen av skikkelig kvalitet. Jeg har sett meg ut disse to, og lurer på om noen har erfaringer med noen av dem, eller eventuelt andre alternativer: Beyerdynamic DTX100 sort Monster MH TRB IE Turbine Er den siste egentlig verd prisforskjellen? Hvis noen vil komme med andre alternativer, så er dette det jeg ser etter: - Generelt god lyd (hører mest på rock) - Små, litt diskrete propper, ikke store kroker eller hele hodetelefoner - Noe som sitter litt i under trening (løping) - Støydemping er ikke dumt Endret 1. september 2010 av Degeim Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg ville klart valgt Beyerdynamic DTX100! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Nå vil jeg forvirre deg ytterligere, men jeg vil alikevel anbefale deg å se nærmere på følgende modeller; Shure SE310 Ultimate Ears Super.fi 5 Lenke til kommentar
Tomat1 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hei, hvis du ikke allerede har kjøpt deg nye øreplugger, vil jeg gi deg en anbefaling jeg og. http://www.hifiklubben.no/kundeklubb/30-ars-jubileum/jubileumstilbud/denon_ah-c751-_hodetelefon_sort.htm Man må bli medlem på hifi klubben for og få de til 598kr. jeg kjøpte disse for ikke så lenge siden for 1700kr. selv jeg som betalte så mye angrer ikke ett sekund. De er helt rå!! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Hei, hvis du ikke allerede har kjøpt deg nye øreplugger, vil jeg gi deg en anbefaling jeg og. http://www.hifiklubb...elefon_sort.htm Man må bli medlem på hifi klubben for og få de til 598kr. jeg kjøpte disse for ikke så lenge siden for 1700kr. selv jeg som betalte så mye angrer ikke ett sekund. De er helt rå!! Oi, jeg vurderte å kjøpe de for en stund siden, men slo det fra meg fordi det var for dyrt. Nå vil jeg kjøpe, men finner ingen legg til i handlekurv-knapp? edit: Da var de bestilt. De hadde tydeligvis bare inne utgaven i sølvfarge, for knappen dukket opp når jeg endret til sølv. Endret 5. september 2010 av Frexxia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå