covah Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ta en titt på denne Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Mount&Blade: WArband Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Sorry for at jeg ikke har svart på en stund. Tror virkelig jeg skal teste ut Civilization ! Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Heroes of Newerth! Veldig, veldig likt Dota, bare "V.02". Supert spill som jeg har spilt i flere hundre timer og kommer til å spille i lang tid fremover. På toppen av det hele koster det kun 180 kroner. HoN er også perfekt for LAN-parties og det er lots of fun. Ellers er jo Starcraft 2 morsomt Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Heroes of Newerth ser veldig brukbart ut. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 HOMM-serien. Jeg vil anbefale 5-en, men 3-en er en klassiker som nekter å dø ut. Siden du har vært borti WOW er nok 5-en mer for deg. Der er det mer fokus på å bygge opp helten din med spells, skills og andre ferdigheter, samt artifacts osv. I tillegg har du borg-bygge-delen. Du bygger opp (minst) en borg fra scratch, også kan du ta over andre borger og bygge disse ut også. Etter hvert får du flere heroer som springer rundt og blir sterke. Du har også exploring-aspektet. Dra rundt på kartet, finne skatter, løse missions og utslette fiender. Også har du jo kampene selvfølgelig, der du styrer alle folkene dine, i tillegg til heroen din. Selv om motstanderen er sterkere en deg, så kan du likevel vinne om du er strategisk nok. Men liker du ikke denne delen kan du alltids bruke auto-combat funksjonen. Med andre ord et spill med veldig mange elementer og en evig spillbarhet som kan holde deg gående i mange timer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hva med og rulere frekvent mellom flere spill? Jeg har prøvd masse spill, og ingenting er som wow når det gjelder spillbarhet over lengre tid. FPS-spillene blir bare bedre og bedre i mine øyner, COD MW2->BF BC2->COD BO->Battlefield 3 osv osv. Edit: Nøkkelen til og ha det moro med FPS spill er og spille med kompiser på avtalt tider. Vist ikke er det døfødt. Endret 5. oktober 2010 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå