Gå til innhold

Norges verste våpen SMAW-NE (Carl Gustav).

Goffi1983

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørsel, på en skala fra 1 til 9 FØR jeg skjøt med Carl Gustav, med hørselvern:

8

Hørsel, på en skala fra 1 til 9 ETTER at jeg skjøt med Carl Gustav, med hørselvern:

6

Men det var så absolutt verdt det.

On topic:

ALT som fotpersonell bærer med seg er bedre enn det som fly slipper ned.

ALT.

Carl-Gustav dreper omtrent bare mål som er observert og dokumentert fiendlige, fra bakken.

Bomber som *slippes* fra fly treffer hva som helst, og raketter/missiler treffer mål som satelitter har observert og ment var fiendtlige.

(Skoler, sykehus og andre steder hvor mennesker bærer med seg saker og ting hele tiden.)

Fotsoldater skyter ikke på skoler og sykehus med kanoner, med mindre de har sett voksne menn, og bare voksne, som bærer med seg rifler og granatkastere -- i motsetning til fly og satelittstyrte bomber som OFTE gjør feil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen forskjell om soldatene skyter hull i en bygning å dreper fi på innsiden, eller at de må utsette seg for unødvendig kontakt der de risikerer tap av egne? Hadde det vært snakk om at de skjøt inn brennende fosfor eller nervegass kunne de støttet artikkelen opp mot at de bryter krigens lover, men å bruke høyeksplosive granater på fiender er ikke ulovlig.

Nesten som å kalle vår nye HK416 for et barbarisk våpen, fordi når du blir skutt med det, risikerer du å ikke dø momentant av skuddet. Støtter hva de to over meg skriver

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...