Novantes Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) er på jakt etter en gaming laptop! skal kjøpe innnen 2-3 uker! trenger innspill! skal kunne brukes til alt mulig! har en bra stasjonær fra før av! men med tanke på å reise på forskjellige LAN osv , The Gathering, Dreamhack etc trenger jeg en som kan yte noget lunde det samme som en greibra stasjonær! Mvh : Glenn Endret 1. september 2010 av Novantes Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Alienware M17x, Multicom Kunshan X8100, Multicom Kunshan W880 - hvis budsjettet er opp mot 20.000 Asus G73 i billigste versjon hvis du heller vil ned mot 10.000 Nvidia GTX 480M er det beste kortet du får til bærbar for øyeblikket, Radeon HD 5870 er bittelitt svakere. Enkelt og greit. Endret 1. september 2010 av thomit Lenke til kommentar
Novantes Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Takker! Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hva er det egentlig som gjør at denne bærbare maskinen er så dyr? Er spesifikasjonene virkelig så sinnsyke? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=586320&cks=ASS&assoc=20ACC316-0E63-43E2-9BBE-D2583A1CB52E Lenke til kommentar
thomit Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Ytelsen på Elitebook'en er middelmådig (og er slett ingen maskin til spilling). Det som gjør den så dyr er 2 ting; Det er en Elitebook, altså HP's "proff"-serie. Byggekvalitet er et hakk eller to over det du vanligvis finner i HP eller andre produsenters "consumer" modeller. I tillegg har den en Intel 160Gb SSD, noe som straks gjør den 3000 kroner dyrere enn en maskin med normal snurredisk. Er ikke kjent med denne spesifikt, men skal jeg dømme ut fra andre Elitebook's jeg har sett, er også skjermen av en kvalitet som man vanligvis ikke finner i bærbare. Endret 1. september 2010 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå