kazooie Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ja, hvorfor blir banjoen dissa hele tida? På internett kryr det av banjovitser. I tegneserier også. Nå har de til og med begynt å disse banjo i boligannonser! Hva er det neste!? Leverposteiboksen? Jeg vil med denne tråden slå et slag for banjoen. Uten banjo ville verden vært et mye fattigere sted. Dessuten ville vi hatt mye mindre bluegras og køntri. Banjo er dessuten det beste instrumentet man kan spille på Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 "Dessuten ville vi hatt mye mindre bluegras og køntri." Det hadde da ikke gjort noe som helst... Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvor hen er banjo nevnt i boligannonsen du refererer til? Hvilke vitser er det du refererer til? Hvilke tegneserier er det du refererer til? Jeg personlig stiller meg ganske så blank til påstandene dine hvor banjo blir sett på som ett nedverdig instrument, fordi jeg har ikke hørt noen vitser om det eller har lagt noe merke til det. Det eneste jeg ser på banjo som er ett utfordrende instrument og som country og western, ikke noe nedverdighet og får en inderlig trang til å mobbe de som spiller det. 1 Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Når jeg hører banjo tenker jeg umiddelbart på denne filmen og han herlige fyren her: Men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Det er ikke bare deg Endret 2. september 2010 av Uncle Albert Lenke til kommentar
kazooie Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Hvor hen er banjo nevnt i boligannonsen du refererer til? Hvilke vitser er det du refererer til? Hvilke tegneserier er det du refererer til? Det ligger lenker til alt sammen i førsteinnlegget. Trykk på de magiske ordene: - kryr - bajovitser - tegneserier - boligannonser (bildet nederst til venstre) Endret 3. september 2010 av kazooie Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bare fordi du finner det på en eller annen random side kan du ikke si at samfunnet er slik og at det kryr av det. Si ifra når de disser banjo i VG, eller i tegneseriene lengst bak i lokalavisa. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Når jeg hører banjo tenker jeg umiddelbart på denne filmen og han herlige fyren her: *Bilde* Men det er kanskje bare meg? Jeg tenker også umiddelbart på den filmen når noen nevner banjo. Den banjo-scenen er jo omtrent legendarisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå