Øystein1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Skal kjøpe meg enten COD MW 2 eller BFBC 2 men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Hva er best? Går det ann å spille split-screen mode på begge? Kommer COD MW 3 ut snart, er det lurt å vente på det? Når kommer MW 3 ut? Hvor er det lurest å kjøpe dette da? MVH Øystein1 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Kjøp det vennene dine spiller, men hvis det er ute av spørsmålet, så ta til deg dette: BFBC2 er et taktisk skytespill mer basert på hvordan laget gjør det som en helhet, istedenfor at 1 spiller kan gjøre hele jobben. MW2 er et mindre taktisk spill, her kan du gjøre mesteparten alene hvis du er god, men et OBS kan være at mye i spillet er ubalansert, og det er mye hackere rundt å snuser. Hvis det var opp til meg ville jeg garantert kjøpt BC2, MW2 er no' herk uten like. Endret 1. september 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Skal beskrive begge med ett ord: BC2=Morro Mw2-Væreforbannapåatallejevleneskalbrukesånnehelvettestingsomerlagetbareforåirritereogataltfaenskalværesåjeeeevlaubalansert!!!!!!!!! Men det er jo helt opp til enkeltpersoner Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 BFBC2 med mindre du er en 13 år gammel dust uten selvrespekt. 2 Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 BFBC2 med mindre du er en 12 år gammel dust uten selvrespekt. +1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 BFBC2! Eller kjøp det nye black ops når det kommer ut og spill det i 1 uke helt til hackerne og noobtuberne kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå