kissigirl Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg lurer på hva snitt det er på disse skolene: Laksevåg Vgs Bergen Katedral skole Bjørgvin Vgs Sotra Vgs Vet du det? Hvis ikke, vet du hvordan man kan finne det ut? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei og velkommen her på forumet. Dette kan ingen svare på. Grunnen til det er at du ikke sier hvilken linje du tenker på ? En linje kan ha høyt snitt på en skole mens en annen linje på samme skole kan ha skikkelig lavt snitt. Foreslår at du snakker med rådgiveren på skolen din. På min skole så fikk jeg ihvertfall den informasjonen via rådgiver. Lykke til med skolevalget Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg lurer på hva snitt det er på disse skolene: Laksevåg Vgs Bergen Katedral skole Bjørgvin Vgs Sotra Vgs Vet du det? Hvis ikke, vet du hvordan man kan finne det ut? Send en mail til inntakskontoret i Hordaland ([email protected]) og spør dem. Lenke til kommentar
kissigirl Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Oops.. Mente Medier og kommunikasjon! Jeg har hørt meg litt rundt, og funnet ut hva det ca ligger på :-) Men tusen takk for svar! Lenke til kommentar
kissigirl Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Hei! Jeg går i 10'ende nå, og dvs at jeg må begynne å tenke på hva jeg vil, hvilken linje og skole kunne tenkt meg å gått på, osv.. Jeg har funnet ut at jeg vil gå på Medier og kommunikasjon, men jeg vet enda ikke hvilken skole jeg vil gå på. Men det står mellom Laksevåg og Bergen Handelsgymnasium(BHG). Lurer på om det er noen som går/har gått på Media-linjen på noen av disse skolene, og som kan fortelle meg litt om denne linjen, men viktigst: skolen. Og hvor store klasser pleier dere å være? Kantine? Lang avstand til matbutikk, kiosk, osv? Endret 16. september 2010 av kissigirl Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Bergen Katedralskole har ikke medier og kommunikasjon. Lenke til kommentar
kissigirl Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Det vet jeg, men jeg lurte bare på hva snittet var der De har jo bare almenn der.. Lenke til kommentar
operg Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hvis du hadde gjort som en lengre oppe i tråden sa og sendt en mail til inntakskontoret, hadde du fått svar for lenge siden. Lenke til kommentar
kissigirl Skrevet 23. september 2010 Forfatter Del Skrevet 23. september 2010 Til operg: Hvis du hadde lest lenger oppe, så hadde du fått med deg at jeg har funnet det ut på egenhånd. Lenke til kommentar
Krissto Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hva fant du ut angående snittet på BHG og Laksevåg? Lenke til kommentar
kissigirl Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2010 Dette er altså for Medier og kommunikasjon (bare i tilfelle du ikke visste det ) BHG ligger på rundt 4.7 - 5.0. Men det er visst veldig forskjellig. Laksevåg ligger på rundt 4.7. I hvertfall i fjor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå