huron Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hei. Skal opp å kikke på LG 47" LCD TV på elkjøp i dag. Hva synes dere om denne? Har koblet til PS3 via reciver så lyden er ikke så nøye. Brukes mest til film og en del spilling. http://www.lg.com/no/tv-audio-video/tv/LG-lcd-tv-47LD750N.jsp Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Fin TV, god bildekvalitet og alt av tilkoblinger . 200Hz-teknologien fungerer meget meget bra. Anbefalt fra min side! Lenke til kommentar
huron Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Fin TV, god bildekvalitet og alt av tilkoblinger . 200Hz-teknologien fungerer meget meget bra. Anbefalt fra min side! Har bestilt denne idag fra mpx. Ser den allerede er innlevert tollpost i larvik så hvis jeg er heldig kan jeg få denne i morra eller lørdag. Tollpost er mye greiere når det gjelder å hente ut pakker på terminalene en posten. Skal dele mine erfaringer når jeg har fått testet den litt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Okei. MPX gråimporterer varer, så du får ikke garanti mot pikselfeil. I tillegg så virker ikke tven med CAM fra canal digital (om du har planer om å kjøre integrert digital-tv i tven). Utover dette et fint kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå