Gå til innhold

Leveringstid - komplett.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid det tar, avhenger vel litt også av hvor en er bosatt...

Personlig bestilte jeg en MP3-spiller på onsdag kl. 14:45

Den står enda under "plukkeliste". Dette mener jeg er utrolig dårlig og lat gjort av komplett.no Det er greit at folk tar ferie, men et konsern på størrelse med Komplett Data kan, etter min mening, ikke tillate kundene sine å vente så lenge.

Det går an å ansette flere folk, det har de sikkert råd til!

Etter min mening, burde det gå max 24t fra en bestiller en vare til den blir sendt. Dette er praksis hos mange større internasjonale konserner.

Men, så lever vi jo i Norge..

EDIT: Fikk i dag (Lørdag 28.06) mail om at pakken var klartgjort for sending.

Lenke til kommentar

Jepp vet denne posten blir off topic,men jeg lurer på når ting er klart til å hentes på posten,har akkurat sett på pakkesporing at kolliene mine er blitt sortert her i Stavanger,tror dere det er noen sjangs for meg til å kunne hente sakene på posten i dag?? (klokken er nå 13.00)

Håper dere bærer over med feil postingen men jeg er bare så j**** utålmodig :-)

Lenke til kommentar
Jepp vet denne posten blir off topic,men jeg lurer på når ting er klart til å hentes på posten,har akkurat sett på pakkesporing at kolliene mine er blitt sortert her i Stavanger,tror dere det er noen sjangs for meg til å kunne hente sakene på posten i dag?? (klokken er nå 13.00)

Da må du isåfall ha den hente seddel saken. Har prøvd meg på det før, men det funka dårlig ;)

Jeg syns Komplett.no har vært raske til å levere de gangene jeg har bestilt, men nå er det en stund siden jeg har kjøpt noe derfra og har lest at enkelte syns de har blitt trege i det siste.

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på når Posten kjører ut post til de enkelte 'småkontorene', men du kan jo prøve å ta med deg pakkesporingsnummeret til postkontoret en liten halvtime før de stenger og spørre dem om de har fått inn pakken din.. :roll:

Lenke til kommentar

Da må du isåfall ha den hente seddel saken. Har prøvd meg på det før, men det funka dårlig ;)

Det er bare å ta med sporingsnummeret. Du trenger ikke den seddelen.

Hmm, jeg spørte om det var noen annen måte jeg kunne få ut den pakken på uten den seddelen. Da fikk jeg et klart nei.

Men nå var dette en post-i-butikk da og dem har surra før ;)

Lenke til kommentar

Hmm, jeg spørte om det var noen annen måte jeg kunne få ut den pakken på uten den seddelen. Da fikk jeg et klart nei.

Men nå var dette en post-i-butikk da og dem har surra før ;)

Jeg har henta pakker mange ganger med kun det nummeret.

Det er jo akkurat det samme nummeret som vil stå på seddelen.

Forskjellen er at post folkene må taste det inn i stedet for å bruke strekkoden på seddelen. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har henta pakker med sporingsnummeret flere ganger. Siste gangen jeg gjorde det, ble dama litt sur og ville først ikke. Men etter en liten overtalingsrunde fikk jeg da pakka mi. Ikke min skyld at hentelappen brukte to døgn fra postkontoret og til postkassa mi :p

Lenke til kommentar
Jeg har henta pakker mange ganger med kun det nummeret.

Det er jo akkurat det samme nummeret som vil stå på seddelen.

Forskjellen er at post folkene må taste det inn i stedet for å bruke strekkoden på seddelen. ;)

Da vet jeg det til neste gang :yes:

:)

Lenke til kommentar

bestilte et tv-kort for noen dager siden (25)...

stod at de fikk det på lager den 27,

den 26 var det plukket, pakket og sendt...

27 var den en postmann på døren :woot:

all respekt til komplett og de fleste av forsendelsene dems.

ps: de gjør feil de også :lol:

Lenke til kommentar

Virker som om de har vært ekstra raske den siste tida.. Har bestilt derfra to ganger iløpet av de siste to ukene, og de ble sendt bare to-tre timer etter at jeg bestilte!

Har forøvrig alltid likt komplett, så jeg skjønner ikke at så mange har noe imot de... Folk kan jo være uheldige med at de kan bruke lang tid, sende defekte varer osv.. Men alle gjør feil her i verden uansett... Når man har så stor pågang som komplett har, så sier det seg selv at det må skje noen feil en eller annen plass, og man må heller se på forholdet mellom antall kunder, og antall feil/klager.. Da tror jeg de kommer ganske godt ut!

Den gangen komplett gjør en feil som går utover meg, så skal jeg ikke begynne å grine med en gang som mange her på forumet gjør... Feil skjer overalt uansett, og det er ingenting noen kan gjøre med det :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...