ZorAXee Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg lurer på om Logitech pilot optical wheel mouse er en god mus? Er det noen som har peiling? (Jeg har den selv) I tilleg lurer jeg på om høytalerene mine er gode. De heter Creative FPS 1600. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Siden du har den selv burde jo du vite det. Men både musen og høytalerene er gjennomsnittelig gode. Mvh Nissen Lenke til kommentar
CPU Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Ja Ruben det bør du vite! Lenke til kommentar
ZeeLyaC Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Du spør bare for å skryte, hva er vitsen med det. Når du allerede har en ting hva er vitsen med å spørre om hva andre syns om den. Bare du syns den er god nok er den ok. SKRYTEPAVE Lenke til kommentar
ZorAXee Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Ja. Jeg hvet det. Nå skal jeg slutte å være useriøs. Lenke til kommentar
house Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 prøver du å få mange "meldinger" eller ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå