henderico Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Lurer på å kjøpe meg en softgun. Bare til enkelt bruk. Har sett lit på en Famas, springer fra Softgunweb.no. Virker denne grei nok eller? Koster kun 649,-. Dessuten syns jeg Famas er et digg våpen! FAMAS - taktisk rifle med mye utstyr Utstyrspakke: - reim - rail - kuler - rensestav - hurtiglader for magasin Drivkraft: Fjær BAXS - justerbart skyte system Hastighet: 113 m/s - 370 FPS (0,12gr. kule) Effektiv rekkevidde: 60m (0,12 gr. kule) Energi: 0,8 Joule Kapasitet: 45 kuler Vekt: 2036 gr. Lengde: 76 cm. Matriale: Metall og Antishock ABS Produsent: Famas - Offisiell lisensprodukt Lenke til kommentar
Bulf Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ikke softgunweb ikke cybergun ikke springer nei... Lenke til kommentar
henderico Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Fine! Men får eg elektrisk for under 1000 lappen då? Ska som sagt bare brukast litt slakt, på hytta, skauen og sånt kanskje... Noen andre tips? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvor mange steder er det du skal spørre om dette da? Husk at der er 18års grense ved kjøp av en Softgun Lenke til kommentar
henderico Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Joda d vet jeg! Ville bare spør her og der for kjappest mulig svar! kan du hjelpe kanskje? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har svart i den andre tråden du postet i. Det er et billig møkka våpen. Lenke til kommentar
henderico Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Men jeg ska ikke bruke så jævli med penger liksm:) men vis du har noe absolutt å anbefale så hører jeg gjerne...Btw hvor stor utgangshastighet bør jeg ha på våpenet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå