lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg lo ^^ Lenke til kommentar
August. Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg døde litt :!: Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg kunne bare ikke dy meg måtte lage en tråd i Gullkorn fra forumet. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 HAHA, Ramius strikes again Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Ja, akkurat ja. Jakken folder jo til venstre, med knappen på venstre side, og lomma på høyre. Det er damejakke. Herrejakker har knappene på høyre side. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Men hva med topic. Finnes det noen gode nettsider som har et stort utvalg? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Hmmm, ut i fra det du har postet av eksempler tror jeg kanskje at www.harrysomfaen.no passer deg bra. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Jeg tror ikke noen her vet hvor du kan få tak i noen så usedvanlig harry blazere. Men siden du nevnte D&G http://store.dolcegabbana.com/dolcegabbana/search/Suits___blazer/man/season/main/tskay/235166FC/c/cat_527/gender/U Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 2. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Har kjekket ut denne siden, men fant desverre ingen på denne siden. Men det er godt og høre at det er så mange som er usetvanlig godt kledd her. Eller... tror det selv i allefall. Er lov å åpne øynene og godta at andre ikke altid liker det dem selv går med. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. september 2010 Rapporter Del Skrevet 2. september 2010 Folk kler seg forskjellig her inne også, men slikt er harry, og ikke minst overpriset. Det er det siste jeg reagerer mest på. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Fikk tips om en side i en annen tråd: www.yoox.com Var innom og fant meg tre jeg likte, hva synes dere? Nr. 1 ARMANI COLLEZIONI $ 490. Nr. 2 og 3 EMPORIO ARMANI og ligger på $ 440 i snitt. 1. 2. 3. Endret 3. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Likte ingen av dem særlig godt, men MÅ du absolutt ha en av dem ville jeg valgt nr. 1... Shawl collar er i utgangspunktet ikke pent på blazere, men det var styggere detaljer på de to andre. Anbefaler deg å se etter en helt plain blazer, som er ensfarget, med notch lapel. Det er helt klart den peneste typen blazer, og også enklest å kombinere. Nr. 2 ligner forresten imo mest på en ytterjakke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Likte ingen av dem Hva med denne? Hater når nettsidene har alle knappene i jakkene kneppet Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 3. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Likte ingen av dem Hva med denne? Hater når nettsidene har alle knappene i jakkene kneppet Synes nesten denne blir for stiv igjen. Skal brukes som en "verdagsjakke", ikke til noen festlige anledninger. Selv likte jeg kanskje nr.1 best, men likte også godt den lille detaljen med en ekstra knapp som overlappe mot høyere på nr.2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 For stiv? Den du selv postet som nr 1 er tilnærmet helt lik, bortsett fra at den har shawl lapel, og det er den mest formelle typen. Den pat postet er den mindre formelle utgaven av den første du postet. Ser at du har fjernet den jeg snakker om fra posten din, men uansett.... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Om du skal ha en hverdagsblazer, og du vil ikke ha noe stivt, har du ikke så mye å velge mellom. Det jeg vil anbefale er en tweedjakke, eller noe som dette, som er noe av det nærmeste du kommer jakke/blazer som du er ute etter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Huff, knappene satt alt for høyt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Særlig pen er den ikke, men det er et godt valg om man absolutt ikke skal ha noe "stivt", eller om man er ute etter noe som er veldig uformelt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. september 2010 Rapporter Del Skrevet 3. september 2010 Det finnes jakker som er så og si helt like, men hvor knappene ikke er plassert en halvmeter for langt opp. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 4. september 2010 Rapporter Del Skrevet 4. september 2010 Jeg tror ikke noen her vet hvor du kan få tak i noen så usedvanlig harry blazere. Men siden du nevnte D&G http://store.dolcega...at_527/gender/U Ingen som har tenkt på Ed Hardy? Veit ikke om jeg kan kalle den blazer men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå