Abnorm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Skal etter hvert kjøpe meg en jakke / blazer og ønsker i den forbindelse noen forslag og tips på hvor jeg kan kjøpe dette. Jeg ønsker ikke en "stiv" jakke, alla Armani, men kanskje noe i retting D&G om dere forstår. Pris er uvesentlig. Endret 1. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Nå er dette en dame modell, men den symboliserer litt tankegangen min. ' alt=''> Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hva med navy blazer? Ellers kjøpte jeg en blazer i går som jeg syns er ganske kul. 1 Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jo, så absolutt. Men jeg ser for meg en anda mer fancy / uhøytidlig utgave. Det er vanskelig å beskrive hvordan jeg ser for meg blazeren, da jeg egentlig ikke har noen fasit selv. Men for å lage et bilde: Endret 1. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Det der er ikke fancy/uhøytidlig. Bare harry... 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Den ville hengt på skuldrene til en uteligger i Oslo. Sammenligningen mellom Armani og D&G fungerer for øvrig dårlig, men det er en annen sak. Blazeren til PatSharpX er jo flott, og det er vanskelig å få det mer casual enn det (pads, mønster) uten å gå over på "hybrid" plagg. For øvrig er jo ikke PatSharpX sitt forslag med en marineblå blazer en dum idé, spesielt med gullknapper. Til sommeren kan en seersucker blazer også være fint. Endret 1. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Denne type blazer er stilig: http://www.outletguru.com/store/herretoj/blazere-habitter.html?designer=211 Så casual at du kan bruke de hver dag, men likevel så tøff at du tar deg ut på festen. Casual uten at du ser ut som en random i "allværsjakke." Endret 1. september 2010 av BadCat Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Ingen av blazerne var pene i mine øyne, og jeg vil i tillegg valgt en blazer fra et annet merke enn Iceman om prisen ikke har noe å si. Så nå også trykk på ryggen på den ene ivhertfall. Jeg trenger vel ikke si mer. Endret 1. september 2010 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hva med Tweedjakke? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hva med navy blazer? Ellers kjøpte jeg en blazer i går som jeg syns er ganske kul. Ahem.... det der er en damejakke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ahem.... Hæ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ja, akkurat ja. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ramius er det dårligste trollet jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg håper denne tråden er trolling, for noe så harry som det Frecjoha postet tror jeg ikke jeg har sett på år og dag. Herregud noe så stygt... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hver sin smak. En blazer vil heller aldri være fin i seg selv, den må kle den som skal bære den og resten av antrekket. Det er helheten som teller. Det er omtrent det samme som at det er vanskelig å vurdere en parfyme før den kommer på huden til den som skal bruke den. Skal være enig i at det var mye tekst på ryggen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Nei, en blazer, som alle andre klesplagg, kan være stygg som juling uavhengig av hvor godt man matcher det. Mye de samme som disse Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hver sin smak. En blazer vil heller aldri være fin i seg selv, den må kle den som skal bære den og resten av antrekket. Det er helheten som teller. Det er omtrent det samme som at det er vanskelig å vurdere en parfyme før den kommer på huden til den som skal bruke den. Skal være enig i at det var mye tekst på ryggen. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ja, akkurat ja. Jakken folder jo til venstre, med knappen på venstre side, og lomma på høyre. Det er damejakke. Herrejakker har knappene på høyre side. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ja, akkurat ja. Jakken folder jo til venstre, med knappen på venstre side, og lomma på høyre. Det er damejakke. Herrejakker har knappene på høyre side. Bildet er tatt i et SPEIL. Herregud. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå