Gå til innhold

Garderobemannen - verste service jeg har opplevd


Anbefalte innlegg

Sier meg hjertens enig i et annet innlegg her på forumet: "Garderobemannen er en drittbutikk". I mars bestilte jeg skyvedørsgarderobe (dører) ut fra en annonse i Aftenposten. Jeg fikk besøk av en som målte opp og som ga meg kvittering. Her skulle det bestilles.

 

Da det var gått halvannen måned hadde jeg ikke hørt en lyd, og kontaktet dem. Bestillingen var ikke gjort. Flere uker senere kom en montør med feil størrelse på dørene. Det var ikke hans skyld, han kom fra et annet firma og var like oppgitt som meg. Han skulle gi Garderobemannen beskjed om de korrekte målene, så de kunne bestille på nytt.

 

Halvannen måned går, og jeg hører ingenting. Jeg ringer i begynnelsen av august. Blir satt over til flere ulike personer før jeg får snakke med en halvsjef som forsikrer at dørene skal sendes til rask bestilling. En måned går. Jeg har ikke fått bestillingsbekreftelse. Jeg får ikke svar på mail. Jeg ringer, og damen på sentralbordet finner ingen bestilling på mitt navn.

 

Det er 1. september. Jeg har prøvd å skaffe skyvedørsgarderobe i et halvt år. Jeg har betalt en god del av summen. Jeg må utsette salg av leiligheten fordi den gamle garderoben er revet og entreen ikke ser ut. STYR FOR ALL DEL UNNA GARDEROBEMANNEN! Det hjelper ikke med eventuell god service etter at man har klaget offentlig, det har ingenting med service å gjøre, det er brannslukking.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...