discostu Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har seg slik at jeg får meg ny mobil fra jobben. Iphone er uaktuelt da vi ikke bestiller det så blir android telefon. Hadde egentlig bestemt meg for en HTC Desire da jeg har hørt mye bra om den, men nå nylig, spesielt etter gode anmeldelser har jeg også vurdert samsung telefonen. Hva er ulempene/fordelene med de to? Har lest igjennom anmeldelsene på mobilen.no uten å egentlig få no ut av de. Noen tips? Fungerer Android likt på begge slik at det til syvende og sist bare er innmaten og utseendet som er forskjellig? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Andoid fungerer bra på begge telefonene. Personlig liker jeg HTC Desire best, kanskje på grunn av HTC Sense. HTC's Andoid versjon ser penere ut enn Samsung sitt design, jeg syns også at ikonene på HTC ser bedre ut. Dette er tross alt småtteri, for hvis du vil ha en telefon med bedre kamera og skjerm burde du gå for Galaxy S. Jeg har prøvd begge og synes at skjermen er fin på begge telefonene, men må selvfølgelig si at den er penere på Galaxy S. Kameraet er også en smule bedre, men forskjellen er ikke så stor. Det negative med Galaxy S er prosessoren, etter min mening lagget telefonen noen ganger, slik at det å åpne "kontakter" kunne ta 3 sekunder, noe som er fryktelig lang tid. Her var Desire bedre. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Lener litt mer mot HTC selv, mest fordi jeg har hatt HTC Diamond før og føler en viss tilknytning. Hvordan er markedsplassen? Er den lik for både HTC og Samsung? Og tweaking av selve telefonen. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Om man liker eller ikke liker det grafiske snittet på SGS (Touchwiz 3) er jo smak og behag. Jeg har selv SGS men har byttet ut TW med LauncherPro. Mye bedre enn både Sense på HTC og TW. Du kan seff. kjøre LP på HTC også. Per dags dato ville jeg gått for Desire fordi SGS bugger veldig. Min lagger MYE og det er utrolig kjedelig. Endel klager også på at ikke GPS funker bra. Det skal "visstnok" fikses med Froyo som kommer i løpet av måneden, men jeg stoler ikke på det. Hvis det ikke skjer selges nok min og byttes med den nye Desire HD som kommer i oktober. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Om man liker eller ikke liker det grafiske snittet på SGS (Touchwiz 3) er jo smak og behag. Jeg har selv SGS men har byttet ut TW med LauncherPro. Mye bedre enn både Sense på HTC og TW. Du kan seff. kjøre LP på HTC også. Per dags dato ville jeg gått for Desire fordi SGS bugger veldig. Min lagger MYE og det er utrolig kjedelig. Endel klager også på at ikke GPS funker bra. Det skal "visstnok" fikses med Froyo som kommer i løpet av måneden, men jeg stoler ikke på det. Hvis det ikke skjer selges nok min og byttes med den nye Desire HD som kommer i oktober. Kanskje jeg skulle vente på Desire HD selv, er jo ikke så lenge til oktober. Hva er nytt på den? Lenke til kommentar
perzinho Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Har selv bestilt meg en HTC Desire, men har ventet på den siden 16 juli. Og nå er det ubekreftet at den kommer 23. sept. Vurderer derfor å bestille en Samsung Galaxy S istedet. Men kanskje det er bedre å vente på en Desire HD, er det noen som vet hvilken pris det blir på den i Norge og hva som er nytt i forholdet til Desire? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå