audunms Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vi har gått løs på Samsungs solide mobil med traktor og jaktrifle. Les mer Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hehe , morsom test video iPhone neste? Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 + Morsom video og bra test - Glemte å ta på bilbelte! Ellers fin mobil, fikk nesten lyst til å kjøpe en. Hadde den bare hatt 3g/edge. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg ser for meg redaksjonen i Amobil gå helt bananas hver gang det dumper inn en ny arbeidstelefon. "Ny telefon folkens! Samsung Xcover-modellen" "Jaaaaa! Jeg henter Volvoen!" Lenke til kommentar
astrogreek Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 hehe, kjempebra video Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Veldig bra video, likte at dere tok videoopptak fra så mange vinkler og fra telefonen selv under vann. Dette var kjempebra test, stå på Amobil! Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Vanvittig bra video, den burde youtubes (det ser ikke ut til at noen andre har tatt seg bryet med å lage en stresstest av denne telefonen, og iallefall ikke en så morsom en). Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Vanvittig bra video, den burde youtubes (det ser ikke ut til at noen andre har tatt seg bryet med å lage en stresstest av denne telefonen, og iallefall ikke en så morsom en). Kommentarene på den er ikke så veldig givende, og det er mest trafikk fra helt andre deler av verden, men kan jo være moro likevel Endret 1. september 2010 av EinarEriksen Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 fet video, men husk "lock to strech" i slow motion Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Genial video, må si at jeg blei litt imponert over hva den faktisk tålte. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Veldig underholdene video, men hver gang jeg ser video-testene vil jeg se mer! Hadde ikke gjort noe om de var mye, mye lengre med mye flere ekstrem tester! Lenke til kommentar
thoering Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Kan gå god for denne. Batteriet holdt kombinasjonen 17 dager standby med innbakt 6 timer taletid med bluetooth konstant på. Godkjent :-) + tålte å bli våt under padletur, men det er vel ikke noe sjokk etter å ha lest om behandlingen amobil påførte stakkaren. Lenke til kommentar
joffeloff Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Er det fakta at denne koster 700 kroner uten abonnement eller operatørbinding av noe slag? Jeg skulle jo hatt juling for å kjøpe Sonim når denne eksisterer.. Lenke til kommentar
Sopps Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 hva er vitsen å kjøre over den med traktor i gjørma? idioter. vet dere ikke hvordan man ødelegger en mobil? legg den på asfalten og brukt traktor der den har belastningen på to hjul. kjør på skråt Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Stakkars telefon. Hva har den noen gang gjort mot dere?? Lenke til kommentar
h1web Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ser bra ut denne telefonen, men slår den Nokia 5210 tro? tviler Lenke til kommentar
johome Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Den gode batteritiden, og det at den faktisk tåler en hel del, gjør at jeg sannsynligvis kommer til å kjøpe den. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg er fornøyd med min men de som snakker med meg på telefon er ikke fornøyde. Ett forferdelig ekko. Pratet med service og de sa jeg kunne sende den inn. Får håpe det hjelper. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Godt skrevet artikkel, morsom lesning! Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bra test. Hadde bare våre kjekt hvis man får tak i denne tlf her i landet Komplett.no bare utsetter og utsetter datoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg