Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe til dama? (bursdag)


Abnorm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før du tar tar heilt av og kjøper matchende tilbehør.

Veit du eller har fått hint om at dama di faktisk liker denne veska?

 

Er litt dumt å kjøpe tilbehør som passer til ei veske som ho kanskje ikkje synest er så veldig fin.

 

Dersom du berre tar ein råsjangs på at dette er noke som faller i smak så kan du kanskje vurdere om du skal safe og kjøpe noke heilt anna som del to av gaven?

Lenke til kommentar

Før du tar tar heilt av og kjøper matchende tilbehør.

Veit du eller har fått hint om at dama di faktisk liker denne veska?

 

Er litt dumt å kjøpe tilbehør som passer til ei veske som ho kanskje ikkje synest er så veldig fin.

 

Dersom du berre tar ein råsjangs på at dette er noke som faller i smak så kan du kanskje vurdere om du skal safe og kjøpe noke heilt anna som del to av gaven?

Jeg er åpen for alle forslag.

Har aldri sakt at jeg kun skal ha louis vuitton eller må være matchene, tråden har bare utviklet seg i den retning etter forslaget om sko. Som sakt, jeg er åpen for alt annet.

 

Jeg har tatt en råsjangs for at hun vil ha vesken.

Hun har selv ikke sett den, men har vist meg bilder av en ennen veske hun likte veldig godt.

 

N52001.jpg

 

Denne koster omtrent 10.000,- Noe som ble litt dyrt, så jeg forsøkte å lete frem en veske som var noe av det samme, derfor endte jeg opp med å kjøpe den vesken jeg gjorde.

 

Men generelt elsker hun det meste av louis vuitton og hadde høyst sannsynlig blitt glad om jeg bare hadde kjøpt en charms.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...