Abnorm Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Trenger tips til gaver som jeg kan kjøpe til dame som snart blir 23år. Har allerede kjøpt en liten veske. louis vuitton eva clutch damier Men tenkte jeg skulle kjøpe en ting til, men jeg er tom for ideer. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jenter er jo glad i vesker og sko, så hva med ett par sko som passer til? Edit: Kanskje Louis Vuitton Ballerina Azur Canvas Endret 1. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Spander middag på henne, evt. lag middag til henne? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Spander middag på henne, evt. lag middag til henne? Tror han tenker på klær/tilbehør siden tråden er i denne kategorien. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Spander middag på henne, evt. lag middag til henne? Tror han tenker på klær/tilbehør siden tråden er i denne kategorien. Hah, sant. =P Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Stemmer, tenkte på gaver som er rettet mot denne tråden. Dessuten lager jeg middag til henne nesten hver dag, så det hadde ikke blitt så spesielt. Men de skoene var ikke dumme. Hvor fant du dem? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Fant de på www.louisvuitton.com men siden hele siden er flash får jeg ikke linket direkte til den, men det er bare å søke på Ballerina Azur Canvas så kommer de opp som eneste alternativ. Du kan jo høre om de har de i butikken i Akersgata. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Fant dem. Ingen billig fornøyelse, rund 3000,- antar jeg. Men jeg skal ha dem i bakhodet. Åssen type sko er dette, har den noe navn? Kan minne meg om turn sko. De ser litt sommerlig ut. Endret 1. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Ja, blir vel noe sånt vil jeg tro. Kan jo evt finne noe som ligner som kanskje har litt hyggeligere pris. Personlig syns jeg de ofte har en del pene damesko hos Enzo Poli i Bogstadveien. Så om du bor i Oslo kan du jo ta turen dit. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Jeg bor i Fredrikstad, men har tenkt meg en tur innom Oslo i dag for å se hva jeg finner. Får nesten ta turen innom Louis Vuitton igjen også. Må bare spise først. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Hva med et belte i samme mønster? Kan dette være noe tro? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Eller en sminkepung Så kjøper jeg noe sminke og butter oppi. Hva synes dere, hvilke av alternativene er best? Sko vs. belte vs. sminkepung m/sminke Endret 1. september 2010 av frecjoha Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Personlig likte jeg det ikke. Edit: du hadde vist kommet med ett innlegg til ja. Jeg likte skoene best, men sminkepungen var også ett godt alternativ. Endret 1. september 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Takk, er glad for å høre hva andre mener. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Sminkepungen og sko stemmer jeg også for, beltet var gyselig. Må si du er gavmild overfor din kjære Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 1. september 2010 Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Før du tar tar heilt av og kjøper matchende tilbehør. Veit du eller har fått hint om at dama di faktisk liker denne veska? Er litt dumt å kjøpe tilbehør som passer til ei veske som ho kanskje ikkje synest er så veldig fin. Dersom du berre tar ein råsjangs på at dette er noke som faller i smak så kan du kanskje vurdere om du skal safe og kjøpe noke heilt anna som del to av gaven? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 1. september 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2010 Før du tar tar heilt av og kjøper matchende tilbehør. Veit du eller har fått hint om at dama di faktisk liker denne veska? Er litt dumt å kjøpe tilbehør som passer til ei veske som ho kanskje ikkje synest er så veldig fin. Dersom du berre tar ein råsjangs på at dette er noke som faller i smak så kan du kanskje vurdere om du skal safe og kjøpe noke heilt anna som del to av gaven? Jeg er åpen for alle forslag. Har aldri sakt at jeg kun skal ha louis vuitton eller må være matchene, tråden har bare utviklet seg i den retning etter forslaget om sko. Som sakt, jeg er åpen for alt annet. Jeg har tatt en råsjangs for at hun vil ha vesken. Hun har selv ikke sett den, men har vist meg bilder av en ennen veske hun likte veldig godt. Denne koster omtrent 10.000,- Noe som ble litt dyrt, så jeg forsøkte å lete frem en veske som var noe av det samme, derfor endte jeg opp med å kjøpe den vesken jeg gjorde. Men generelt elsker hun det meste av louis vuitton og hadde høyst sannsynlig blitt glad om jeg bare hadde kjøpt en charms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå