Gapatrosten Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Her fra høstur i området mellom Engerdalen og svenske grensa. ble en dårlig beskjæring mulig i bilde 1 Collor Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 En liten serie fra meg :=) Likte bildet med hunden ! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 125/2.5 på tur i Tivoli. Første på f/5.6, de andre på full åpning. Lenke til kommentar
arela Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Så ikke dum ut den 125mm, men du bør kvitte deg med den asap. Jeg kan betale frakten hit. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Her er enda noen flere feriebilder. Antakelig nest siste runde, dette. Vøringsfossen: Eidfjord: Hardangervidda: Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Gode bilder! Likte spesielt det første. Et bilde jeg vet med sikkerhet aldri er lagt ut før da jeg tok det i dag: Red tube by azathosk, on Flickr Hadde det ikke vært for avatar og nick så ville jeg trodd det var tomsi42 som hadde tatt dette. Både rør og rust på en gang. Likte hvordan skyggen kommer frem, kanskje litt liten separasjon fra røret? 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Utsikt fra Fjellheisen i Tromsø. Forskjellige utsnitt, hvilket funker best? (Orginal utsnitt) Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Her er det litt fra en fotovandring med Francis på søndag eller noe deromkring. Denne her har jeg et litt ambivalent forhold til. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det siste der falt i smak. I like. Alot. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Lett blanding herfra. Først et tatt med 7D og canon 24-105 i halvmørkt vær med vind og regn (håpløst å treffe med fokus 100% når dyret vinglet i vinden) og heavy croppet. Jeg har ikke macro-objektiv enda, og vet ikke om jeg vil ha heller når jeg ser hva som foregår i de små kryps verden "Jippi! En mus! Håper kjerringa endelig blir fornøyd." Resten er tatt med 5DII, det første med canon 70-300 (uten blits) og resten med canon 24-105. Alle håndholdt. "Semioppfyring" "RiverMirror in blue" "Solnedgang over Obrestad" "Trollskog i siste lys" Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) "Semioppfyring" For-varming av glødehode heter det brukte dem glødesigaretter i tillegg,"1 syl. Sabb semidiesel" Litt mer interessant den motoren bak der,er det en "nyere" Normo ? Endret 7. september 2010 av Nautica Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 "Semioppfyring" For-varming av glødehode heter det brukte dem glødesigaretter i tillegg,"1 syl. Sabb semidiesel" Litt mer interessant den motoren bak der,er det en "nyere" Normo ? Jepp, er forvarming som skjer (etter 15 min startet den). Aner ikke hva den bak heter, men de står på rekke og rad, tror de har noen titalls typer stående av alle mulige merker. Tor Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hadde det ikke vært for avatar og nick så ville jeg trodd det var tomsi42 som hadde tatt dette. Både rør og rust på en gang. Likte hvordan skyggen kommer frem, kanskje litt liten separasjon fra røret? Hehe takk! Hyggelig å høre. Jeg er enig i at det kanskje er litt lite luft mellom rør og skygge. Går forbi der ganske ofte, så jeg skal se om jeg får sjansen igjen. Lenke til kommentar
empty80 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Første gang ute for å prøve nattfotografering. På kollisjonskurs by Harald D. Nordlie, on Flickr 2 Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Veldig stilig! Kan du si noe om hvordan du fikk dette til? Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Veldig stilig! Kan du si noe om hvordan du fikk dette til? +1 Er det der tatt i Norge, har aldri sett så mange stjerner på himmelen før Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Klestørk i nabolaget i dag: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå