ehauger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Stemningsfullt ja. Her er et jeg ikke tror jeg har lagt ut før (jeg må slutte å titte gjennom tidligere bilder): Looking out by azathosk, on Flickr 1 Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Stemningsfullt ja. Her er et jeg ikke tror jeg har lagt ut før (jeg må slutte å titte gjennom tidligere bilder): Looking out by azathosk, on Flickr meget bra, men trur eg kanskje har sett det før. Meget bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Fra gårsdagens ettermiddagstur gjennom vinmarkene. Endret 7. september 2010 av Slettet+789234 Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Forsøker meg med et bilde fra parkour workshop som ble holdt i forbindelse med norgespremieren av filmen My Playground. Dette fant sted ved DogA i Oslo lørdag 4.september. Parkour040910-39.jpg by gorgat112, on Flickr Iso 200, 20 mm, f2.8 1/500 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Legger disse i spoiler da de er store. Bilder fra nevøene mine sin toårsdag. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 meget bra, men trur eg kanskje har sett det før. Meget bra. Takk, jeg må bli flinkere til å huske hva jeg har lagt ut og ikke lagt ut. Nå har jeg heldigvis ikke noen gamle bilder å gå gjennom igjen. Lenke til kommentar
nortonx Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 *Mine innlegg* Ooog en liten serie. under spoiler tags så ikke alle som surfer akam / face på jobb / skole ikke får kjeft av sjefen / lærer Skikkelig bra Ole, digger lyset, props'en, makeup og ikke minst modellen... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Isak Vet jeg har postet dette før, men nå har jeg det i mye bedre kvalitet Endret 6. september 2010 av Natrich Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 *Mine innlegg* Ooog en liten serie. under spoiler tags så ikke alle som surfer akam / face på jobb / skole ikke får kjeft av sjefen / lærer Skikkelig bra Ole, digger lyset, props'en, makeup og ikke minst modellen... Thank you DA. Styling er gjort av yours truly t.o.m ! Alle accesoriene er kjøpt fo 10,- per stk på Monki Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Prøver meg også litt på portrett, fordi kjæresten vil sende takkekort til morfaren for uteksamineringsgave (klokka). Noen tips? Utenom smooth skin, som jeg tenkte la være med Jeg har ellers kun en vanlig blits, som er bounca mot taket. Både tak og vegger skal forsåvidt være tilnærmet hvite, men ser at det "uredigerte" bildet ikke kjører veggen hvit i den belysningen. Også bare et av en kompis, fordi jeg fikk et flash av at 'uncle sam wants you' Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Et til fra gårsdagens shoot Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tatt Kelbytraining sitt beauty retouch kurs, TGB ? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Eit bilete fra Ytste Skotet i Storfjorden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Noen stemningsbilder fra København. I Danmark har de råd til å ha lysene på om dagen ... De har også et nytt operahus I Nyhavn er alt ved det gamle Men på Lurblæser'n har de gått over til øl fra fienden (Århus ) Til ære for tilreisende Akamister hadde de satt opp en foto-utstilling på et av de mange torg. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tatt Kelbytraining sitt beauty retouch kurs, TGB ? Tittet på det for et års tid siden; klarhelten i øyene er det ikke gjort noe med faktisk; men byttet "moon", og ikke klin umulig utgangspunkt for brush kommer derfra. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nokre bilete frå meg: Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Gode bilder! Likte spesielt det første. Et bilde jeg vet med sikkerhet aldri er lagt ut før da jeg tok det i dag: Red tube by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tatt Kelbytraining sitt beauty retouch kurs, TGB ? Tittet på det for et års tid siden; klarhelten i øyene er det ikke gjort noe med faktisk; men byttet "moon", og ikke klin umulig utgangspunkt for brush kommer derfra. Det var månene jeg tenkte på ja :=) Clever den, men tror den burde blures litt, kanskje ? Litt vel skarpt? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tatt Kelbytraining sitt beauty retouch kurs, TGB ? Tittet på det for et års tid siden; klarhelten i øyene er det ikke gjort noe med faktisk; men byttet "moon", og ikke klin umulig utgangspunkt for brush kommer derfra. Det var månene jeg tenkte på ja :=) Clever den, men tror den burde blures litt, kanskje ? Litt vel skarpt? Den er ganske kraftig bluret. Kunne potensielt vært bluret enda mer. Bra feedback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå