Xtra Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Poster litt mer fra Ferien: (Interrail) Diverse snapshots av bygninger... Endret 4. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Et par bilder fra dagens sykkeltur. prøvde ut det nye nd-400 filteret jeg kjøpte what ya think? [/size] Endret 4. september 2010 av Pjotter Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Et par bilder fra dagens sykkeltur. prøvde ut det nye nd-400 filteret jeg kjøpte Det første falt i smak,men nå er jeg glad i vann da Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 takk vann funker alltid Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Diverse snapshots av bygninger... Bilde #2 var definitivt mer enn et snapshot! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Litt lang lukkertid etter mørkets frembrudd. Hørtes ut til å være meget høy stemning i båten som beveger seg sakte forbi fyrlykta på dette bildet... Trondheim havn. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Veldig pene farger, ventle. Men litt vel midtstilt etter min smak. Også bør du får renset sensoren litt. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Her er en mer desentralisert variant : Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Der ja. Lekkert. Men du trenger fortsatt å rense sensoren. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det har jeg trengt lenge, har bare ikke turt å prøve. Blåsebelg er prøvd, og våtrens, det er fali det Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det har jeg trengt lenge, har bare ikke turt å prøve. Blåsebelg er prøvd, og våtrens, det er fali det Det er en grunn for at vi har fotobutikker,de er behjelpelig med mye mer en og selge ting Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Sopptur i Nordmarka Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Mye fint her som vanlig Jeg har to litt forskjellige å bidra med og det siste som en ren kurositet. Jeg ble litt overasket over at stjerna gikk så langt på 30 sekunder, men den er vel ikke i 50km/t sone Gress i vann (135mm) 30sekunder i en stjernes liv (800mm*2) Lenke til kommentar
akselme Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Noen bilder ifra dagens gåtur Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Litt meir haustfargar... Frå dagens geocachetur til "Klumpen", som ligg sør for Jonsvatnet. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Diverse snapshots av bygninger... Bilde #2 var definitivt mer enn et snapshot! Takk for det! Erkeengelen Gabriel fra Heroes Square Budapest + Et bilde av et stilig hus i Sighisoara (Romania). (omvendt rekkefølge, men det ser dere fort..) Endret 5. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Fra gårsdagens Skogstur i Malvikmarka Stamtjønna H****tes utrygg bro Lenke til kommentar
Con Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Ett lite stemningsbilde fra helgens videre forsøk på portrett. (bare ett sånt tullebilde som dukket opp ) Ble mye morro og tull hele dagen. Men er vel sånn det bør være Utrolig lærerikt å få gjøre dette! Er heldigvis så heldig å ha mange venninner som stiller villige opp Blir å investere i mer egnet optikk, lerret, og bedre lys nå! For dette gir virkelig mersmak!! Edit: Legger til enda ett stemningsbilde. Hadde det rett og slett utrolig morsomt denne dagen Legger ut noen av de litt mer "normale" etterhvert. Endret 5. september 2010 av Con Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Bilde av Jasmin fra dagens studioshoot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå