Gå til innhold

Akambrukernes bilder - September 2010


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker litt tilbakemelding på en komposisjon jeg jobber med. Hvilken versjon liker dere best?

 

Versjon 1: opprinnelig, men med en forstyrrende sky øverst (kan selvfølgelig klones bort)

post-78758-1283608678,4719_thumb.jpg

 

Versjon 2: lett croppet, jevnere, men kjedeligerer himmel?

post-78758-1283608752,4546_thumb.jpg

 

Versjon 3: løperne er mindre - sterkere eller svakere inntrykk?

post-78758-1283608796,2307_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Selverklært amatørfotograf. Har ikke det beste utstyret bare ett digitalkamera.

 

 

post-106399-1283608773,3902_thumb.jpg

Bilde: Gikk en tur med hundene da jeg så disse to.

 

 

 

 

post-106399-1283608789,3216_thumb.jpg

Bilde nr 2: Samme tur, regner med at det er ørner jeg så, men måtte zoome inn så det ble uskarpt.

 

Off-topic: Finnes det noen eller en tråd som kan hjelpe meg med å fikse litt på dette? Skulle kanskje tatt ut bilde og hatt det på veggen.

Lenke til kommentar

 

Off-topic: Finnes det noen eller en tråd som kan hjelpe meg med å fikse litt på dette? Skulle kanskje tatt ut bilde og hatt det på veggen.

 

Nope. Er nok ikke noe å gjøre med det nei (så sant man ikke jobber i CSI da såklart... :whistle: )

 

Anbefale deg også å lese reglene for tråden, iallefall punktet

 

- liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden.

Lenke til kommentar

Selverklært amatørfotograf. Har ikke det beste utstyret bare ett digitalkamera.

 

Bilde nr 2: Samme tur, regner med at det er ørner jeg så, men måtte zoome inn så det ble uskarpt.

 

Off-topic: Finnes det noen eller en tråd som kan hjelpe meg med å fikse litt på dette? Skulle kanskje tatt ut bilde og hatt det på veggen.

 

Med så fin natur er det kanskje på tide at du spandere på deg et digitalt speilreflekskamera :)

 

Hvor er Ørne-bilde tatt ?,og tror ikke det er så mye å gjøre med det bildet avstanden er for lang og detaljene er dårlig.

Lenke til kommentar

Ønsker litt tilbakemelding på en komposisjon jeg jobber med. Hvilken versjon liker dere best?

 

Versjon 1: opprinnelig, men med en forstyrrende sky øverst (kan selvfølgelig klones bort)

post-78758-1283608678,4719_thumb.jpg

 

Versjon 2: lett croppet, jevnere, men kjedeligerer himmel?

post-78758-1283608752,4546_thumb.jpg

 

Versjon 3: løperne er mindre - sterkere eller svakere inntrykk?

post-78758-1283608796,2307_thumb.jpg

Det siste er klart best.

Lenke til kommentar

 

Beklager igjen dersom bildestørrelsen ikke er korrekt, prøver å følge reglene så godt jeg kan.

 

Du er klart innenfor grensen :)

 

Problemet er at ikke alle har så veldig rask båndbredde og det tar veldig lang tid å laste ned bildene hvis det ikke er en viss form for regler.

 

Jeg bruker Pixreziser for og redusere størrelsen på bildene,et kjempefint og gratis program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...