Anew Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 ...utsnitt som matcher hva brennvidden er konstruert for... ...om dette var en annen tråd, så hadde jeg krevd en forklaring på hva i heite "hva brennvidden er konstruert for" betyr. Det er det mest meningsløse argumentet for noe format jeg kan tenke meg. Dessuten vet jo alle at 300mm er det eneste sanne normalobjektivet - brennvidden er jo konstruert for 8x10. Noe som irriterer meg grenseløst med D700 er søkerdekningen, så akkurat det skal bli godt med D300. True dat. Nå har jeg hatt D700 i nesten ett år, og søkerdekningen irriterer meg fortsatt. 1 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Litt street fra meg. Engasjerende: Engasjerende by :Francis:, on Flickr D700 + 180/2.8 @ 2.8 Francis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Litt mer fra gårsdagens skogstur. Vill-bringebær: Hestehov og morgendugg: Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) D80, Tokina 12-24 @ 24mm, f/8, ISO100 Et tre fra Olympic National Park, WA. Endret 3. september 2010 av Frikky Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Omredigert bilde av et jeg tok tidligere i år. Et av mine favorittbilder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Omredigert bilde av et jeg tok tidligere i år. Et av mine favorittbilder. Det er et flott bilde, og om du i tillegg kjenner "modellen" så forstår jeg godt hvorfor det er en favoritt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg fikk sminke og fotografere noen venner: Lenke til kommentar
oymo68 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei, hei folkens Tenkte jeg skulle gi meg til kjenne etter lang tid som ivrig leser av Akam og dets forum. Starter med et bilde i den triveligste trådserien :-) Tok bildet i morges på vei til jobb. Fin blanding av tåke og sollys - gjorde seg fint i sort hvitt. Exif: Brennvidde 105mm blender F9 lukker 160 ISO 200 Vennlig hilsen Øyvind Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei, hei folkens Tenkte jeg skulle gi meg til kjenne etter lang tid som ivrig leser av Akam og dets forum. Starter med et bilde i den triveligste trådserien :-) Hei, og velkommen til forumet! Var selv lurker en god stund før jeg begynte å poste.. Flott bilde! Liker hvordan båten og bøyen formerlig "svever" i vann og tåke. Nesten midtstilt vannkant fungerer glimrende her - uro og tåke - hva skjer? Velkommen skal du være! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Gøy å se at det dukker opp bilder fra brukere som ikke er gamle kjenninger. Å kikke inn i disse månedstrådene er et fint avbrekk når jeg sitter på jobb og har et par minutt til overs. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Runde 2 med GF1 og billig greia fra ebay, SLR Magic 35/1,7 Uskarpt og dårlig oppløsning, men har sjarm Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Bidrar med enda en båt siden Haandværkaren er inne på et maritimt tema. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Runde 2 med GF1 og billig greia fra ebay, SLR Magic 35/1,7 Uskarpt og dårlig oppløsning, men har sjarm Likte veldig godt det første bildet ditt. Herlig fokusering. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei, hei folkens Tenkte jeg skulle gi meg til kjenne etter lang tid som ivrig leser av Akam og dets forum. Starter med et bilde i den triveligste trådserien :-) Hei og velkommen til forumet Likte bildet veldig godt,gir meg følelsen av årets første frostnatt Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Runde 2 med GF1 og billig greia fra ebay, SLR Magic 35/1,7 Uskarpt og dårlig oppløsning, men har sjarm Likte veldig godt det første bildet ditt. Herlig fokusering. Takk. Lenge sia jeg har sett en slik fastwindow. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Tok bildet i morges på vei til jobb. Fin blanding av tåke og sollys - gjorde seg fint i sort hvitt. Snakker om strålende debut! Nydelig. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ruslet litt rundt på Blindern, Oslo i dag og fikk tatt dette: Reflections by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå