bareanton Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Dagens bilde fra dagens spasertur. Bilde er linket til SmugMug Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Motlyset, komposisjonen og etterbehandlingen gjør at jeg liker dette svært godt! Francis Enig. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Fant en haug med gamle diaser fra midten av 90 tallet. Jeg lagde meg et ganske primitivt system for å "scanne" dem. Monterte opp diasene mot en lyskilde, og fotograferte dem med macroen. Enkelt og greit, men sikkert ikke optimalt. Warlocks (tror jeg..) på Mars Club ca. 96-97.. Da dette bildet bla tatt, brukte jeg: Nikon FE, Nikkor 50mm f/1.8, og Fujichrome av noe slag.. Endret 30. september 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
ventle Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tørrtrener litt til oktoberfesten. Festlig at D70'en ikke vil måle lyset, men gjerne gir fokusbekreftelse på ett ikke-kompatibelt objektiv (Canon er vel stikk motsatt om jeg ikke husker feil). Rich and intense, D70 med Pentax 135mm. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kveldsstemning ved Skjellbreia Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kveldsstemning ved Skjellbreia Det var vakker kveldsstemning ja... Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Et bilde fra tidligere i kveld. Det begynner å bli mørkt tidlig men dette er tatt litt tidligere på kvelden enn ok67 sitt. Litt varmere fargetoner i det. Her er dagens fugl Oslowalk-sept2010-189.jpg by gorgat112, on Flickr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ut på tur Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Motlyset, komposisjonen og etterbehandlingen gjør at jeg liker dette svært godt! Francis Enig. Takk for det. Bildet ble tatt på dekk på en båt et sted i Adriaterhavet midt mellom Italia og Kroatia. Det er noe av det kjedeligste jeg har vært med på. Fullt av gamle kroatiske og italienske pensjonister. Dermed ble bildet skapt Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Her er dagens fugl Fin fugl! September er åpenbart motlysbildenes måned. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Tørrtrener litt til oktoberfesten. Festlig at D70'en ikke vil måle lyset, men gjerne gir fokusbekreftelse på ett ikke-kompatibelt objektiv (Canon er vel stikk motsatt om jeg ikke husker feil). Rich and intense, D70 med Pentax 135mm. Ja, det er vist slik - så langt som jeg har forstått. @KSolfjeld: Kjent nødtriks for digitalisering av dias det der - det ble ikke så verst heller. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 @KSolfjeld: Kjent nødtriks for digitalisering av dias det der - det ble ikke så verst heller. Jo takk for det! Må nok plukke diasen ut av rammen ser jeg. Ser tydlig mønsteret etter det ruglete glasset. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 The Yellow Flower. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Tester min nye brukte 5D mk1, Samyang 85mm @f/1.4, iso 800 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Enda litt mer oppvarming med Pentaxen i dag. Lite suksess å skyte landskapsbilder med ett objektiv som ikke vil fokusere til uendelig, tror det blir lite av det i oktoberfesten. Her er det nærmeste jeg kom ett skarpt bilde, med ISO1000, F/32 og 1.6sek lukker. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Høsten er her med sine fine farger. Bare timer igjen til oktober og for noen av oss vil det si Oktoberfest. Ser at andre også har begynt oppvarmingen. Jeg tenkte jeg måtte ta et testbilde i kveld for å sjekke at 50 millimeteren fungerte. Bilde er linket til SmugMug Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 just for fun Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Tester min nye brukte 5D mk1, Samyang 85mm @f/1.4, iso 800 Huff,hva har den bikkja gjort.Har ikke sett en så "nedtrykt" hund på lenge. Utrolig fin fremstilling av hundens uttrykk Og hvis noen sier at du har for mye luft foran hunden,så ikke hør på dem.Overgangen til mørke gjør mye for stemningen i bildet. Endret 30. september 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det balanserte glimrende med hundens uttrykk. Med mindre luft/overgang hadde det ikke blitt forsterket. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Huff,hva har den bikkja gjort.Har ikke sett en så "nedtrykt" hund på lenge. Utrolig fin fremstilling av hundens uttrykk Og hvis noen sier at du har for mye luft foran hunden,så ikke hør på dem.Overgangen til mørke gjør mye for stemningen i bildet. Takker for kommentar. Hunden har ett naturlig sørgelig uttrykk i ansiktet, så den er bare sånn. Mye på grunn av litt hengende øyelokk og masse løsskinn. Bildet er ucroppet, så jeg setter stor pris på skryt om komposisjon! Det balanserte glimrende med hundens uttrykk. Med mindre luft/overgang hadde det ikke blitt forsterket. Takker så meget! Høsten er her med sine fine farger. Bare timer igjen til oktober og for noen av oss vil det si Oktoberfest. Ser at andre også har begynt oppvarmingen. Jeg tenkte jeg måtte ta et testbilde i kveld for å sjekke at 50 millimeteren fungerte. Bilde er linket til SmugMug I sin enkelhet så er dette helt nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå