Bolson Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Her er tre bilder jeg tok igår. Noen som vet hvilke settings jeg bør bruke for å fotografere fugler som flyr? På bildet brukte jeg iso 200, 1/4000 lukkertid på 5.6 Synes det set ut som bra settings jeg - skarpt motiv/diffus nok bakgrunn. Og bra bilde også. Men tror nok du kan øke lukkertid en god del uten å få bevelgelsesuskarphet - om det skulle vær nødvendig. Men blender og ISO virker helt glimrende akkurat her, og da kommer lukkertid av seg selv. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Var ute å gikk ved campus på mitt nye universitet. Disse bildene er i umiddelbar nærhet av campus. Kun veldig enkelt redigert i Windows Live Photo Gallery. Til og med tatt i jpeg Endret 28. september 2010 av cFc Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Stili det der TGB Takker Eric Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 5 NOK Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Har hatt lite tid til å etterbehandle/sortere bilder etter jeg starta på FHS, men her et lite knippe jeg fikk ut på flickr i går: Litt av Ringsaker kommune Fikk prøve meg på rallyfotografi for lokalavisa, faktisk ganske artig! Fikk også fotografert moteshow for første gang - for elevavisa på skola, noe som var mye artigere enn jeg trodde på forhånd. Moteshowet var i regi av et lokalt kor, så de veldig store greiene var det ikke. Endret 28. september 2010 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Her er et flyfoto jeg tok for noen uker siden Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 2 Astrofoto og et landskap Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 RasmusKRiis Likte komposisjonen godt, men skyggepartiet midt i bildet "dreper" bildet litt for meg. Litt større kontrast tror jeg vil hjelpe på det + evt litt magisk arbeid i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Her kommer et bilde jeg tok på opraen i Oslo på søndag. Sundaytrip100926-37-Edit.jpg by gorgat112, on Flickr Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) cfc/Benneh: Likte #2 og #3. Tror kanskje #2 hadde vært litt bedre om hunden ikke hadde vært så midt i bildet. #3 var var kanskje også litt "midtstilt", men her synes jeg ikke det gjør noe. Og: Husk å resize bildene, PIXresizer er et greit verktøy for å gjøre det i batch. (flere om gangen) - liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden. (Fra førstepost i tråden) Rasmuskriis: Stilig.. fredderen: #1 var flott, fine farger og et godt komponert landskapsbilde. Tre bilder fra Mostar i Bosnia, to første er fra "sniper tower", det siste er en annen plass i byen. (og da er jeg ferdig med feriebilder). Endret 28. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Nytt bilde fra søndagens shoot, tilbake til den naturlige looken Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Startrails Lenke til kommentar
dags Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Da jeg har tilbrakt mye tid på jobb i sommer har sommerferien måtte splittes opp i flere mindre. September fikk tildelt 2 uker hvilke ble tilbrakt i Danmark ikke så langt fra Aalborg. Været var dessverre ikke av beste sort, høstvindene kom en måned for tidlig. Så hva gjør man da? - Jo selvfølgelig; flyr med drake på stranden...! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Clock. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Prøv deg på litt meir spanande motiv, Natrich. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Litt rask fotografering i sammenheng med dagens handletur Strandpromenaden by linnearad, on Flickr Strandpromenaden by linnearad, on Flickr Strandpromenaden by linnearad, on Flickr Strandpromenaden by linnearad, on Flickr Det siste viser dog svakheter ved objektivet som er brukt der. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Motlyset, komposisjonen og etterbehandlingen gjør at jeg liker dette svært godt! Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå