Gjest medlem-83883 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Rose. Meget nais! Likte lyset og (mangelen av) farger her. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Grushaug/fjell Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Rose. Melankolsk,dramatisk,nydelig Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Mere macro Fristelsene henger høyt Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro ISO 400 f/13 1/250 sek. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Meget nais! Likte lyset og (mangelen av) farger her. Melankolsk,dramatisk,nydelig Tusen takk begge to Lenke til kommentar
Gjest Slettet+789234 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Fra tidligere i dag. Vest-Europas høyeste fjell (Mont Blanc, 4808moh) med Europas største innsjø (Lac Léman) i forkant. Grushaug/fjell Herlig stemning og flott bilde! Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 To fra i dag. Ark welder: Railway tunnel: D700 + 180/2.8 @ 2.8 Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Fra tidligere i dag. Rimelig lekkert. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Rimelig lekkert. Hyggelig at de falt i smak . Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hyggelig at de falt i smak . Nå var det faktisk DavidR sitt bilde jeg siktet til ... Men du stiller sterkt i dag du også. Særlig Railway tunnel ble bra. (Hvor lenge har du hatt D700?) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Liiite flaut Hatt det på lån siden fredag mens D300en min er på rep. Det frister ikke å gå tilbake til D300 igjen, men økonomien tillater ikke en oppgradering akkurat nå. Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Liiite flaut Shit happens ... Neste gang er det sikkert meg. Hatt det på lån siden fredag mens D300en min er på rep. Det frister ikke å gå tilbake til D300 igjen, men økonomien tillater ikke en oppgradering akkurat nå. Ja, sånt er farlig. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da fortsetter jeg med litt mere feriebilder denne måneden også, jeg. Sky som strekker seg Grønn Hardangerfjord, nord for Odda Ferjer som møtes på Hardangerfjorden Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Railway tunnel: Francis Kongebra! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hatt det på lån siden fredag mens D300en min er på rep. Det frister ikke å gå tilbake til D300 igjen, men økonomien tillater ikke en oppgradering akkurat nå. Bare gjenta "fullformat er ikke den hellige gral!" 100 ganger før frokost og etter kveldsmat, så skal du se at det hjelper! De som "kan" det sier at man kan få like god ytelse med crop som med fullformat. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde sesongavslutning i fjellet etter ørret i helga. Tok som vanlig altfor lite bilder men ett par der man ser antydning til høst iallfall. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hatt det på lån siden fredag mens D300en min er på rep. Det frister ikke å gå tilbake til D300 igjen, men økonomien tillater ikke en oppgradering akkurat nå. Bare gjenta "fullformat er ikke den hellige gral!" 100 ganger før frokost og etter kveldsmat, så skal du se at det hjelper! De som "kan" det sier at man kan få like god ytelse med crop som med fullformat. Stor lys søker, utsnitt som matcher hva brennvidden er konstruert for, lite støy på høy ISO, bedre byggekvalitet. Konklusjon: Bare å knuse sparegrisen og leve på nudler noen måneder Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nei, jeg må bare innfinne meg i å vente. Noe som irriterer meg grenseløst med D700 er søkerdekningen, så akkurat det skal bli godt med D300. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves . Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå