ÅdneD Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Har blitt litt mykje studiohoring frå meg i det siste, så her kjem litt til: Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Fortsatt liv i skogen.. Det er enkelte kryp som holder stand enda en stund. Kanskje mye takket være en fin høst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 *bilde* Flickr Veldig bra! Synd hodet til den som sitter i forgrunnen var litt irriterende. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Følger opp KSolfjeld med litt mer liv i skogen... Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 bildet er linket i tilfelle noen surfer mens de er på jobb provoke Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Cruel goes produktbilder For http://femelle.no/mat-2/spis-deg-skjonn/ Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 3uker siden jeg rørte kameraet sist ;o 50mm, f/2, 1.6s, ISO100 Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Very nice Ole Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ahem - det er vanskelig å følge hvem dere kommenterer bildene til, når dere bruker ikke-åpenbare IRL-navn. Ole. Antar jeg. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Han har jo clearly glemt at han selv har byttet nick (nok engang) og ga derfor ett kompliment til seg selv, og håpet å slippe unna med det. Jeg heter også Ole :=) Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Ahem - det er vanskelig å følge hvem dere kommenterer bildene til, når dere bruker ikke-åpenbare IRL-navn. Ole. Antar jeg. Er ikke så himla farlig når den konstruktive kritikken er såpass jovial,passer jo til alle bildene her Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Jeg heter også Ole :=) Dang - trodde du var "Awesome". Men - du kunne godt hatt renere linjer i den utklipte agurken - hjerteformet eller i alle fall litt bedre tilskåret, uten kutt som var litt for langt. Men - det er pirk. Flotte, klare primærfarger - står nesten kunstig ut, og det funker glimrende her - i alle fall i mine øyne. 1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 noe for å få pause fra kunderedigeringer.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Var nok ikke jeg som laget den hjerteformede agurken desverre Men den kunne nok vært litt mere nøye laget ja. Ble bare kjapt skåret ut in the spur of the moment. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kjedet meg i bergensregnet, i vente på toget hjem. 1 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 For å utfordre meg selv litt så startet jeg med å ta et bilde hver dag og legge ut i et eget galleri på SmugMug. Jeg ser at det blir mange bilder tatt fra verandaen min når jeg sitter der og tar en røyk i kveldingen. Her er fire eksempler fra de fem siste dagene. Lørdag Søndag Tirsdag Onsdag Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Tåkebildet var flott bareanton. Fin mystikk der. Har vært en tur i skogen. På jakt etter småkryp, men de var ikke tilstede, så jeg måtte nøye meg med noen bilder av det som vokser der. Endret 23. september 2010 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) edit Endret 23. september 2010 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Arthoz: Stilig sopp-bilde. Devisor: Er det Paradise-Caroline? Mer ferie: Stari Grad (Mostar, Bosnia), marked (Beograd) og bymuren i Dubrovnik. (Førstnevnte er uten stativ, og det improviserte fungerte ikke helt..) Endret 23. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Artige bilder fra et spennende område, Xtra. Det hadde sikkert gjort seg med stativ på det første, men det går vel et kaldt gufs nedover ryggen på alle som ser det og har en viss (kultur)historisk interesse. Misunner deg den reisen, må se om ikke det blir tid til å tråkle seg nedover der på nyåret. Så mange steder, så alt for lite tid -- og det selv om en ikke gjør annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå