Nautica Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Et par fra jobben,Canon 15-85 IS Og noe tatt med nyinnkjøpte Sigma 24mm f/2.8 Macro. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fotograferte to konfirmanter i dag Behind the scenes 1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 En liten serie fra meg: Dette er bare halve serien, se resten HER Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 En liten serie fra meg: Oooh - likte kontrasten på første - bildemessig mellom det lyse og mørke. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 meget pent olelovold og cruel Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 olvevold: Pene bilder! Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har sittet å dillet litt i Lightroom med noen gamle bilder Skulle gjerne likt å se et ubehandlet bilde av gamlekjerra til broderen :-) The caravan king by Dime a dozen, on Flickr Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Noen klient bilder og før det uendelige spørsmålet blir stilt igjen! Ja jeg har all rett til å legge ut bilder Endret 20. september 2010 av DeViSoR 2 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Er du HELT sikker på at du har lov ? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Du kan le du. Rettigheter og -misbruk av bilder og personer er serious businiess. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Tok et selvportrett i stad med SB-400 av kamera. Me. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ler langt og lenge jeg konf Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Tok noen bilder fra en aldri så liten demonstrasjon mot atomkraft som ble holdt her i Berlin for et par dager siden. Det jeg liker best er nok dette; så mye av demonstrantenes budskap kommer kanskje ikke frem, men det er nå litt morsomt å se flere generasjoner rødstrømper i aksjon. Er det sovjetsoldaten som kommer med en advarsel til de høylytte unge ... ? Old & new radicals on Flickr 1 Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Litt smak av sensommer som jeg tok for ca to uker siden. Det var noen av di beste resultatene jeg fikk. Dette var faktisk til ett skoleprosjekt der vi skulle ta bilder å sette musikk til. Så dette er ikke ment for å være profft. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Men altså, seriøst. Hihi. Hvor får jeg tak i engangskamera i butikk nå for tiden? Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Men altså, seriøst. Hihi. Hvor får jeg tak i engangskamera i butikk nå for tiden? I butikken , neida. Jeg brukte speilrefleks (som jeg tror du sikkert ser). Jeg sa at jeg ikke var noe videre god. Jeg tar ikke bilder til vanlig, og dette var bare ett skoleprosjekt (Visst det var meg du sikta mot) Endret 20. september 2010 av svenny000 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Uh, dette er ganske så flaut. Feil tråd! Var ikke deg jeg sikta til i det hele tatt, men meg selv. Bildene dine har jeg ikke noe imot. Lenke til kommentar
svenny000 Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Uh, dette er ganske så flaut. Feil tråd! Var ikke deg jeg sikta til i det hele tatt, men meg selv. Bildene dine har jeg ikke noe imot. Alle kan gjøre feil, så det er greit (Det var bare jeg som tolka det som kritikk, siden jeg ikke tenkte på feilpost. Å det var post rett under min post ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå