Gorgat Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Her er noen bilder jeg tok tidligere idag i forbindelse med Ronny Frimann sin nye guinness rekord i "rap jumping" fra Oslo plaza. Ronny frimann-35.jpg by gorgat112, on Flickr Ronny frimann-46.jpg by gorgat112, on Flickr Ronny frimann-75.jpg by gorgat112, on Flickr Flere bilder ligger på flickr. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Egentlig greit å se at D700'en min gjør noe nytte for seg - jeg antar den trives i Bergen enda? Selvsagt! Får muligens også fotopass til årets/tiårets electronicabegivenhet neste lørdag, så da får det gjort enda mer nytte for seg. Der prater vi lysshow! Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjøre bil se fremmover ta bilde bakover ikke lett men jeg prøvde meg eneste som ble bra er den gule stripa som blir variabel i mønster . Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Selvsagt! Får muligens også fotopass til årets/tiårets electronicabegivenhet neste lørdag, så da får det gjort enda mer nytte for seg. Der prater vi lysshow! Infected Mushroom? you lucky bastard. Lenke til kommentar
arela Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Da har jeg grovsortert og slettet bilder fra workshopen med Nordic Light på Smøla sist uke. Det er gode 2000 filer igjen etter 1. grovsortering. Her er noen smakebiter Strå i morgenlys Vindmøller nyter morgensola Pip pip i farten Vi tørker vingene til neste dykk Jeg ser lunchbordet Takk til alle som ordnet og deltok på dette, og særlig Anne Lise, Pål og Espen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Selvsagt! Får muligens også fotopass til årets/tiårets electronicabegivenhet neste lørdag, så da får det gjort enda mer nytte for seg. Der prater vi lysshow! Infected Mushroom? you lucky bastard. Hell to the yes! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Isak. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Traff på denne landkrabba i skogen i dag Landlubber by emmkayfive, on Flickr Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har sittet å dillet litt i Lightroom med noen gamle bilder Hot Rods by Dime a dozen, on Flickr The caravan king by Dime a dozen, on Flickr Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Da har jeg grovsortert og slettet bilder fra workshopen med Nordic Light på Smøla sist uke. Det er gode 2000 filer igjen etter 1. grovsortering. Her er noen smakebiter Strå i morgenlys Vindmøller nyter morgensola Pip pip i farten Vi tørker vingene til neste dykk Jeg ser lunchbordet Takk til alle som ordnet og deltok på dette, og særlig Anne Lise, Pål og Espen. Nydelige bilder arela, likte spesielt det første jeg Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Var en tur på Ekeberg i dag. Morsomt marked med ganske mange raringer. Var en del som hadde med kamera, så jeg var ikke aleine. Volga Volga by azathosk, on Flickr LPer LP records by azathosk, on Flickr Gammelt deksel Fuel by azathosk, on Flickr Scotch spool Scotch by azathosk, on Flickr Noen gamle militærmanualer: Manuals by azathosk, on Flickr Sånn! Lenke til kommentar
Breni Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 noen klokke/lego bilder fra meg Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 old car by Eivind 84, on Flickr bike by Eivind 84, on Flickr green by Eivind 84, on Flickr Lenke til kommentar
akselme Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Noen fuglebilder ifra meg brennevidde: 300mm alt er tatt i full auto i jpg format Endret 18. september 2010 av AUDUN0905 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) A Flower by Bjørnli Foto, on Flickr Digger 35mm 2.0'n min Endret 18. september 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Noen fler fra Zanzibar. Lenke til kommentar
arela Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Fine bilder RasmusKriis og BW gir dem en ekstra tyngde. Mye mimring azathosk, spolebånd, LP plater og empty tank - snadder. Takk for gode ord rbsol. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Et par fra den lange og tunge byvandringen med trekkhund i går. Untitled by emmkayfive, on Flickr Untitled by emmkayfive, on Flickr Fikk et bilde av Chad Vader også, men han holdt et spedbarn nå jeg lar vær med å legge det ut. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Min nevø. Han er en liten pjokk som er både høyt og lavt, som pjokker flest. Han har sett på "Norske talenter" og har funnet ut at hans talent er å klatre i dørkarmer , klatre oppå skap og å hoppe i sandbakken. Om man sier til ham at "nei, det kan du ikke gjøre!", så kikker han rart på en og spør "Hvordan kan jeg utvikle talentet mitt om jeg aldri får lov?" I dag kom han innom og ba meg bli med ut og ta noen hoppebilder av ham. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det har vært en aktiv fotouke. Her kommer to av helgens bilder. Oslo bokfestival2010-113.jpg by gorgat112, on Flickr Bokfestival2010_2-49.jpg by gorgat112, on Flickr Noen flere bilder er å finne på flickr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå