ÅdneD Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Illustrasjonsbilde for denne artikkelen: http://femelle.no/livsstil/finn-frem-i-bladjungelen/ Det ser bra ut. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Veldig stilig, cruel. Dine var også veldig flotte, Eksistensiel -- tydelig at den innsatsen du har lagt inn i disse bildene gav resultater. (Antar det er disse du har diskutert i chattetråden, bl.a.?) Herbst in Berlin ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Gamle ting i irret bronse i Roma. Og et av en gammel ting som ikke er i bronse. Edit: Lastet opp feil versjoner, slengt i spoiler fordi jeg ikke orker å laste opp på nytt. Eneste forskjell er størrelse. Endret 15. september 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Veldig stilig, cruel. Dine var også veldig flotte, Eksistensiel -- tydelig at den innsatsen du har lagt inn i disse bildene gav resultater. (Antar det er disse du har diskutert i chattetråden, bl.a.?) Herbst in Berlin ... Tusen takk, var dei ja. Likte det fyrste der. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Takk for det :=) Enig i at Eksistensiel sine bilder var fine ! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Strålende bilde det første, Euklid. Veldig bra... Og til eksistensiel: #1 er bra, men liker særlig godt #2, da mtp linjen fra den staven eller hva hun holder. (er ikke så god på turn) Post #3 fra ferie: Bilde #1: Funker det eller er det bare skrot? Ganske usikker selv. #2: Slik kabler de i Bucuresti, Romania. Bilde #3 og #4: Kontrast (Fra Beograd, Serbia) Endret 15. september 2010 av Xtra Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Illustrasjonsbilde for denne artikkelen: http://femelle.no/livsstil/finn-frem-i-bladjungelen/ Dette er noe av det lekreste jeg har sett fra din hånd. Meget bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Og da har jeg kommet meg på ferie - og sikkert siste mulighet med både internet og tid på lenge. På vei til Tyskland kom jeg over denne strutsen Vi snakkes i oktober. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Og da har jeg kommet meg på ferie - og sikkert siste mulighet med både internet og tid på lenge. På vei til Tyskland kom jeg over denne strutsen Vi snakkes i oktober. så det er det pengene mine gikk til? ^^ *internt* Endret 16. september 2010 av Bjørnli Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Noen kabler: Cables by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ooooh, vakkert! Særlig det siste av de to, utrolig bra! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Takk for kommentarene på bildet:=) Her er ett bilde til fra meg: Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ble veldig fint resultat Eksistensiel! Og helt absolutt fantastisk RasmusKriis! Blir lite bilder på meg for tida. Assisterer mye, men det er jo gøy det også. Tok dette på rommet mitt i går bare for å teste litt, brukte én 430EX foran en hvit dør. Ble overraska over lyset kun med én blits på kamera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Enda mer fra akvariet. Og et jeg tok utenfor huset når det var litt fint lys ute. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Takk for ros. Rasmuskriis: Flotte bilete, som resten frå turen. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 70-200mm f/2.8L IS var et hyggelig bekjentskap. En kamerat kjøpte seg et i går og i dag dro han i nordsjøen. Han la igjen objektivet til meg og ga meg beskjed at jeg måtte teste det mens han var ute. Fikk en liten tur i dag på tre kvarter og merker allerede at det blir vanskelig å gi det tilbake om et par uker. Camera Model Canon EOS 40D Tv( Shutter Speed ) 1/30 Av( Aperture Value ) 2.8 Exposure Compensation 0 ISO Speed 400 Focal Length 200.0mm Camera Model Canon EOS 40D Tv( Shutter Speed ) 1/100 Av( Aperture Value ) 2.8 Exposure Compensation -1 ISO Speed 400 Lens EF70-200mm f/2.8L IS USM Focal Length 200.0mm Begge bildene er tatt håndholdt. Kattungen lå under noen steiner og skrek når jeg kom gående. Det var veldig langt fra folk, så den var nok vill. Når jeg prøvde å strekke hånden mot den så prøvde den klore og bite. Flere bilder av den her. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Siden vi er i portrettmodus her om dagen, et til fra meg Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Fotograferte naboens gamle hund, som sikkert dør snart, slik at hun skulle ha noen bilder av henne. Dette ser veldig "brutalt" ut på skjermen min, men på trykk så det helt perfekt ut. Fikk og det første brukbare "portrett"-bildet av hunden min på seks år (jeg er sikker på at ham er kamerasky) Egentlig greit å se at D700'en min gjør noe nytte for seg - jeg antar den trives i Bergen enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå