tomsi42 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Heftig, Bygdedyret. I såfall et meget urbant bygdedyr Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Oi. Henvendte meg til Snikkepellik, han heite Bygdedyret på eit anna forum. Bilete er forsåvidt tatt i tjukkaste Bordalen, på Voss. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Såvidt begynt å leke med nattbilder, her av klokkespillet i Mjøskanten tatt fra brygga på Hamar. Ikke helt fornøyd, men er også det 3. bildet av denne typen jeg har prøvd, så det kommer nok på plass. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg tok en liten tur i går å sjekket om ankelen min var klar for litt ulendt terreng. Konklusjonen var at det var den ikke, men høstfargene har begynt å komme i hvert fall litt høyere oppe i fjellet enn der jeg bor. Advarsel, bildet er linket til SmugMug. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Fall on a farm. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Min favoritt etter treff i Oslo i dag: Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 400 sec I f/5 I ISO 400 I 35 mm I Olympus E-30 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Veldig lekkert RasmusKRiis, men litt vel mye midtstilt, kanskje? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Prøvde på en ny vri med disse bildene, ikke helt bestemt meg for om det fungerer. En annen utgave av det siste bilde (merket meg at jeg potensielt kunne fjernet håret som stikker ut ved armen). Endret 12. september 2010 av TGB Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fra i går :=) Ett par til på bloggen min Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Pent Cruel, litt utradisjonelt preg på det brudebildet, me like! Et jeg likte godt fra dagens hurtiginnkalte minitreff i Oslo: Lenke til kommentar
TGB Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Fra i går :=) Ett par til på bloggen min Kult, men det er noe mystisk (oppskarping?) i overgang mellom kirka og himmelen (om du ser på klokketårnet). Synes også fargene virker litt off? Muligens jeg som må rekalibrere skjermen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg tror muligens at "avviket" i fargene er intensjonelt. Veldig stilig, cruel! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jepps, det var nok i høyeste grad intensjonelt =) Plages litt med den glorien her ja. Det er litt pga slapp (div soft brush) da jeg maskerte himmelen til å bli blåere, og også hentet den ned litt med curves siden den ikke var veldig mørk i utgangspunktet (100W blitz på en 100x100 softbox blir ikke sterkt nok til å undereksponere nok). Hadde den vært ille, så hadde jeg sikkert maskert litt nøyere, men tror faktisk den gjør bilde litt mere dramatisk også. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Noen fra aug. Jarre på Festningen 2010 Jean Michel Jarre @ Festningen 2010 by emmkayfive, on Flickr Jean Michel Jarre @ Festningen 2010 by emmkayfive, on Flickr Jean Michel Jarre @ Festningen 2010 by emmkayfive, on Flickr Fireworks @ Festningen 2010 by emmkayfive, on Flickr Fra samme konsert Untitled by emmkayfive, on Flickr Untitled by emmkayfive, on Flickr Noen dråper Resisting gravity by emmkayfive, on Flickr Diffuser wanted! by emmkayfive, on Flickr LOL Aug. 2010 - still not replaced by emmkayfive, on Flickr Untitled by emmkayfive, on Flickr Hittil denne måneden har jeg: Hatt innbrudd i bilen - skutt med blender f/1.8 (35mm AF-S) Thanks! by emmkayfive, on Flickr Blitt mett på Villa Paradiso Villa Paradiso by emmkayfive, on Flickr Fanget et bilde av Skuggfax (igjen, 35mm AF-S f/1.8) I am Shadowfax by emmkayfive, on Flickr Har også prøvd ett 105mm VR som jeg fikk veldig lyst på: Untitled by emmkayfive, on Flickr Skuggfax II (35mm) Untitled by emmkayfive, on Flickr Et hårete tre (35mm) Furry tree, is furry by emmkayfive, on Flickr Endret 13. september 2010 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Minner om reglene for tråden mtp bildeserier. Ellers, flotte bilder fcuk_IT! Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Minner om reglene for tråden mtp bildeserier. Ellers, flotte bilder fcuk_IT! Takk, jeg skal brushe opp på lese kunnskapene også! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 ooo Moog Liberation ! Den er så tung at utstillingsdukkene knakk sammen når den ble lansert i sin tid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen stemningsbilder fra Tanum i brytningen mellom sommer og høst ... EOS 30D + 15-85mm f/3.5-5.6 .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå