Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gå i fra kjæresten til fordel for singellivet?

Gjest Dilemmajente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen :) TS her

Først vil jeg bare si tusen takk for alle flotte svar. Jeg har fått mange gode råd.

Denne helgen har jeg hatt en fantastisk helg sammen med kjæresten min. Vi hadde super sex, koste masse, snakket masse, så film, lagte middag sammen. Alt var perfekt :)

Jeg kjenner på det nå at jeg IKKE ønsker å forlate han til fordel for singellivet. Vi snakket faktisk om det å aldri ha "opplevd" andre. Han benektet for å ville ha noen form for singelliv, og han sa han faktisk ble mer og mer forelsket å knyttet til meg. Jeg sa det samme og mener det faktisk nå.

Desverre har jeg en tendens til å være opp og ned. Nå har det vært skikkelig lenge siden vi har vært sammen med hverandre grunnet reise og avstandsforhold så det er ikke rart vi hadde det så fantastisk i helgen :) Ellers er jeg også veldig realistisk og ser ofte frem i livet. Jeg kjenner som sagt nå at jeg ikke ønsker å gå i fra han, men er redd at den følelsen jeg fikk om å være singel vil møte meg eller han senere i livet da vi ikke har vært singel før. Vi har desverre også oddsa mot oss, da forhold sjeldent varer fra så ung alder.

Hmmmm.... Jeg må nok si at det jeg er redd for er å bli nå, men så senere bli dumpet av han i en over 30 år alder med barn til fordel for en "yngre og finere" (da menn ofte lett kan få en "mye" yngre enn seg selv). Så det blir på en måte et valg om å ha han; og satse på det blir oss. Eller å være singel og finne en ny; dermed blir sjangsene for å bli dumpet mindre da vi har "levd livet" begge to.

What to do!! :whistle::ph34r:

Du tenker for mye. Høres nesten ut som om du planlegger at det skal bli slutt senere, hva er det for en holdning?

Hadde det slik som deg, forskjellen var at jeg tok med meg typen på byen og flørta med han. Jeg får jo oppmerksomhet fra andre menn og synes det er kjempe gøy, men jeg flørter ikke tilbake, prater bare normalt til vedkommende.

Har også pratet med typen om dette å disse "singelliv" følelsene og han skjønner meg veldig godt for de single dager var jo gøy, men kan ikke sammenlignes med et stabilt forhold sammen med en person du har det så bra med. Selv om dere var unge når dere ble sammen, betyr det ikke at det blir slutt om en stund. Slik tanke virker bare som dum planlegging :nei2:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...